Gå til innhold

"Sure" folk på nettet

Fremhevede innlegg

Gjest Kristin_
Skrevet

Knis, ingenting som når diskusjon om rettskrivning ender opp i sur krangling. :rødme:

La oss alle være venner

:skaal::klem1::danser::klem: :kys_2: :kose: (og andre nærliggende smileys)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp det er lett å slenge med leppa på nett. Jeg er av og til sjokket over svarene en del her inne klarer å lire av seg. Dess uten tror jeg vi har opparbeidet oss sånn lik menstrasjonssyklus som kvinner som bor sammen får til slutt, fordi det har virket som om det har vært svært mange med PMS her inne samtidig i det siste.

Selv prøver jeg å være like høffelg her inne som jeg er ellers i livet. Jeg har glipper jeg og, men ikke oftere her inne enn ellers. Jeg syntes ikke man behøver å si hver minste tanke man har hele tiden, og at det er bedre å være like taktfull som det man vil være ovenfor mennesker man møter til dagelivt.

Å kommentere skrivefeil fremstår litt som besservisser for meg, men det er kanskje bare for at jeg er litt sår på akkurat det da.

Skrevet (endret)
Dess uten tror jeg vi har opparbeidet oss sånn lik menstrasjonssyklus som kvinner som bor sammen får til slutt, fordi det har virket som om det har vært svært mange med PMS her inne samtidig i det siste.

Du tuller? :overrasket: Mange her er ikke i kontakt med hverandre en gang, så hvordan kan de oppnå en menstruasjonssyklus på samme tid da?

Jeg tror de generelt bare syns det er enklere å si ting rett ut og at mange parrer seg inn i denne ekle gruppementaliteten, fordi de er for feige til å stå alene om en mening. Liksom, de tør ikke det på nettet en gang. :ler:

Kommentering av skrivefeil = da motparten ikke kommer på noe bedre. Null argumenter, rett og slett.

Endret av Snasen
Skrevet
Du tuller? :overrasket: Mange her er ikke i kontakt med hverandre en gang, så hvordan kan de oppnå en menstruasjonssyklus på samme tid da?

Pøh, feromoner transporteres sammen med ordene i innleggene! Viste du ikke det? Jeg er overbevist om at det er slik det funker :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...