Gå til innhold

Trenger hjelp NÅ! :-(

Gjest Fast bruker ikke innlogget

Fremhevede innlegg

Gjest Fast bruker ikke innlogget
Skrevet

Har funnet en plastflaske med avskjært bunn, samt folie med noe brunt "svidd" inni. Hvilket stoff er det som har blitt "mekket"???

Please, håper noen kan svare meg fort!

Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet

Høres ut som noen har røyket på bøtte her, ja.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Ja, så vidt jeg husker legger en hasjmekket på toppen av sølvpapiret og det igjen på tuten av flaska, fyller ei bøtte med vann og får røyk inni flaska og røyker det opp.

Har gjort det to-tre ganger før for en god stund siden, endte bare opp med spy og faenskap, så vi får håpe vedkommende fikk samme effekt og ikke gjør det igjen? :-)

en må jo stusse på hvem som legger dette så åpenlyst!

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, så vidt jeg husker legger en hasjmekket på toppen av sølvpapiret og det igjen på tuten av flaska, fyller ei bøtte med vann og får røyk inni flaska og røyker det opp.

Har gjort det to-tre ganger før for en god stund siden, endte bare opp med spy og faenskap, så vi får håpe vedkommende fikk samme effekt og ikke gjør det igjen? :-)

en må jo stusse på hvem som legger dette så åpenlyst!

Er jo ikke snakk om bøtte detta da... Når vi snakker bøtte så snakker vi jo en skikkelig bøtte if you know what I mean :) Men er snakk om hasj ja. Faenskap spør du meg :)

Gjest Gjest
Skrevet
Er jo ikke snakk om bøtte detta da... Når vi snakker bøtte så snakker vi jo en skikkelig bøtte if you know what I mean :) Men er snakk om hasj ja. Faenskap spør du meg :)

Leste ikke hele innlegget før jeg svarte!! Hehe sorry.. Men stemmer, bøtte her ja! Ser ikke på hasj som farlig, så lenge man ikke er helt hekta selvfølgelig, men jeg skjønner ikke hva som er så digg med det.

Gjest StockDama
Skrevet

Folk bruker det av samme grunn som nikotin eller alkohol, for å slappe av og ikke måtte ta alt så seriøst.

Gjest vimselot
Skrevet

Kan like gjerne være heroin, iflg fargen. Men i følge flasken, er det kanskje hasj...

Skrevet

Tusen takk for svar. Satte stor pris på det! H*n innrømmet at det var hasj ja.... Det lå ikke åpenlyst fremme, men tilgjengelig nok til at jeg "dumpet" over det!

Gjest Gjest
Skrevet
Folk bruker det av samme grunn som nikotin eller alkohol, for å slappe av og ikke måtte ta alt så seriøst.

IKKE alle! Jeg kjenner mange som bruker det for å flykte fra hverdagen, drukne alle sorger i en bønne og kanskje en til og en til... Så at noen bruker det for å slappe av er helt forståelig, men er ikke alle som klarer å holde slik avstand...

Gjest StockDama
Skrevet

Og noen bruker alkohol på samme måte.

Men jeg ser ikke noe forbud på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...