kamela Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har lagt meg en konvolutt for hver feriedag og merket med dato. Her legger jeg ned kvitteringer, billetter, oversikt over reiseruter, postkort, brosjyrer osv osv. Veldig greit å ta frem når jeg skal samle alt i album sammene med bildene etter at ferien er slutt.
Wildy Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 (endret) Vi har alltid "Reise-boka" med oss, samt et lite penal med penner, tusjer, saks ,lim og tape. I den skriver vi litt om hva vi har gjort og limer inn biltteter, kvitteringer osv osv. Det blir alltids litt dødtid når man reiser og med boken i sekken har jentene alltid noe å finne på mns vi venter. Også er det artig å lese fra tidligere turer. * Mental huskelapp: Kjøpe nye bok, den vi har er nesten utskrevet* Endret 29. juni 2007 av Wildy
gard Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Hei Jeg knipser bilder, skriver notater i en liten bok hver kveld...og til slutt blir disse til reisebrevene som jeg lager på min hjemmesiden http://gardkarlsen.com . Det er kjekt å se tilbake på bildene og det virker også som reisebrevene er til hjelp for andre reisende
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Jeg bruker være flink til å ta masse bilder og tar vare på kvitteringer fra utflukter, gode resturanter, hotell og flybillettene. Så bruker jeg bestille en fotoalbum fra elkjøp sin internettside: http://photo.elkjop.no/ , der kan du lage en kjempe fin album, du bestemmer selv hvor mange sider, hvordan "cover" boken skal ha, hvor stor den skal være, hvor mange bilder du vil ha per side/m eller uten tekst, og om du vil ha bakgrunn på sidene så flytter du bare over bildene fra maskinen og rett i fotoalbumen og bestiller den. Kjempe stillig! Lar noen sider være tomme inni mellom så jeg kan lime inn forskjellige kvitteringer og slikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå