Gjest Gjest_fortvilet_* Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Jeg sliter sånn med brystene mine! Jeg har innovervendte brystvorter, og dette har ikke plaget meg noe spesielt oppigjennom årene (utenom komplekser selvfølgelig), men i de siste månedene har jeg begynt å fått så vondt i brystvortene mine! Det har vært veldig vondt på vinteren når det har vært kaldt, ikke "vanlig" vondt, men en slags knipefølelse (jeg får ikke helt til å forklare det.) For et par måneder siden var jeg til legen for noe annet, og da tok jeg opp dette. Han så på dem og sa at jeg burde ikke bekymre meg, fordi jeg kunne ivertfall amme med det ene om jeg skulle få barn. Han visste ikke hvorfor det var vondt. Det har gått veldig bra siden, men for et par dager siden begynte jeg å få skikkelig vondt. Nå har jeg kjempevondt!! Jeg klarer ikke å gå med bh hele dagen, jeg må ta den av. Jeg synes dette er så ekkelt, for det første så vil jeg ikke ha vondt, men for det andre så er det jo et område som det på en måte skal være nytelse fra. Jeg får så vondt når mannen min stryker meg på puppene osv! Jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette innlegget, det er vel for å høre om noen andre har det som meg og hva som hjelper. Legen kan jo ikke gjøre noe, han snakket om å operere brystvortene så de vendte utover, men han mente at dette var ganske ekstremt. Er det noen som vet hva som lindrer?
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Det har gått veldig bra siden, men for et par dager siden begynte jeg å få skikkelig vondt. Nå har jeg kjempevondt!! Jeg klarer ikke å gå med bh hele dagen, jeg må ta den av. Du har ikke begynt på eller skiftet p-pillemerke, eller er gravid? Er det eneste jeg kommer på i farten som ofte kan gi endringer i brystfølelsen.
Gjest Gjest_Fortvilet_* Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Du har ikke begynt på eller skiftet p-pillemerke, eller er gravid? Er det eneste jeg kommer på i farten som ofte kan gi endringer i brystfølelsen. Jeg har begynt på nye p-piller, men har gått på dem i 6 måneder nå. Smertene begynte før jeg startet på dem. Tror du det kan være dette? Kanskje det bare går over da?
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Kan være de, men de var litt trege med å komme med verken. Har inntrykk av at brystverk er en av de som kommer kjappest. Men jeg hadde ikke akkurat den selv, og jeg aner ikke om slike bivirkninger går over. De jeg hadde ble bare verre og verre, helt til jeg sluttet på slikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå