Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

hei.

jeg lurer på hva jeg skal gjøre, for en jeg holder på med blir ikke helt stiv når vi skulle ha sex, så det funket ikke.

er det det at han ikke tenner på meg, eller er det han som har et problem.

noen forslag til hva man kan få gjort??

tusen takk:)

Endret av kanin
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har selv hatt problemet, det er ikke jenta sin feil, det er min egen feil...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville googlet det og tittet på litt forskjellige ting som kom opp. Tror du får litt forskjellige perspektiver her og der. Tviler sterkt på at det er fordi han ikke tenner på deg. Heller nervøsitet, at han er for mye i hodet sitt, at han ikke har det så bra om dagen, dårlig blodsirkulasjon eller noe annet fysisk. Det hjelper litt at han trener pc-muskulaturen.

Gjest Gjest
Skrevet

...eller kanskje han bruker medisiner som påvirker potensen???

Gjest Gjest
Skrevet

Blodtrykksnedsenkende medisiner er ikke så bra for potensen.

Om du har kjæreste så kan dere sammen gå sammen om at dere kjøper en penispumpe.

Skrevet

Fokuser på noe annet enn akkurat samleie som er avhengig av din ereksjon. Munnsex, for å nevne noe...

Lykke til. Ta det rolig! :)

Gjest Gjest
Skrevet
Prestasjonsangst..

Ja, det er prestasjonsangst, helt sikkert.

Da jeg var tenåring og havnet i senga med en ny dame, pleide jeg å si at jeg hadde fått et ballespark på fotballtrening, slik at jeg ikke var helt sikker på om lillegutt var i form.

På den måten fjernet jeg all prestasjonsangst, fordi jeg skaffet meg et alibi. Pussig nok pleide sex alltid å bli vellykket i slike sammenhenger, fordi jenta ble fokusert på å være forsiktig, og tok seg god tid. Jeg var liksom "skadet" og ingen kunne forvente seg noe av meg. Og da presterte jeg selvfølgelig noe helt enormt !

Jeg var en luring ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

mest sannsynlig er det nok prestasjonsangst ja.. det kan jo sammenlignes med en jente som ike blir våt/kåt fordi hun ikke klarer å slappe av.. er jo samme greie.. prøvde du å ronke han og sånn da? suge?

du må uansett vise at det er ok hvis han ikke blir helt stiv.. og bare gi han tid. (hvis det ikke er et fysisk problem, da.. men er han ung er det nok ikke det..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...