Gå til innhold

Hva er ditt forhold til klarsynte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Såkalte klarsynte er kvakksalvere hele bunten og burde straffes jamfør kvakksalver-loven.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Såkalte klarsynte er kvakksalvere hele bunten og burde straffes jamfør kvakksalver-loven.

Naturligvis. Ren overtro. Det som er litt komisk med disse som mener seg "klarsynte" eller hva de kaller det er at de snakker om fri fantasi med stor overbevisning, det virker utrolig nok som de tror det selv. Utrolig!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis de hadde evene til å se hvor folk som hadde forsvunnet var så hadde jo ikke forsvininger vært noe særlig problem. Finn Madeleine så skal jeg tro på det. Hvis ikke, klapp igjen, juster egoet litt og slutt og plag meg med bullshiten din. Det er EKSTREMT enkelt å bevise klarsynthet, men ingen gjør det. Enkel tankeoverføring derimot er det gjort nok av vellykede eksperimenter på, det er reelt og forklarbart ut fra kvantefysikk.

Gjest Gjest_Smarties_*
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med klartsynte, men jeg har absolutt en tro på at enkelte mennesker "ser" ting vi andre ikke ser. Vet ikke om noen har sett serien "Medium" på tv? Hun som serien er basert på, var gjest på Oprah, og hun har faktisk funnet folk.. Bl. a. tok hun kontakt med politiet i en forsvinningssak, og opplysningene hun kom med, var opplysninger politiet ikke hadde gått ut med.

Dette ble kanskje litt på siden, men jeg syns ikke det er noe i veien for å ta en prat med hun du møtte. Det som kanskje er litt viktig, er å bestemme seg på forhånd hva du vil gjøre med informasjonen du får. At du kanskje tar det med "sunn skepsis", og ikke nødvendigvis ser på det som en "fasit" eller noe du MÅ gjøre (hvis du får råd om å gjøre noe)..

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...