Gå til innhold

Cerazette og bivirkninger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som har hatt bivirkninger av Cerazette som f.ex. kviser, humørsvingninger, småblødninger osv... :forvirret:

-Hvor lenge hadde du brukt pillene før dette begynte??

Og gikk det evt. over etter en periode? :sjenert:

.....og noen som har brukt de riktig og likevel blitt gravid?

Videoannonse
Annonse
Gjest beekeeper
Skrevet

En stund etter at jeg begynte på de fikk jeg mye kviser.. Så forsvant de etter en stund, men noen ganger iblant har jeg fått kviseutbrudd (i fjeset, på armene eller på brystet.)

Ja, det er ganske ekkelt, ivertfall siden jeg ikke er vant til å ha noen kviser :tristbla:

Jeg hadde småblødninger nesten til jeg ble gal, men da jeg ringte å bestilte time til legen for å bytte så sluttet det, hehe. Da hadde jeg gått på de i ca. 3 og en halv måned. Da jeg ringte sa de at jeg måtte forvente at det kunne forekomme småblødninger i ca. 6 måneder, men nå har det altså sluttet. Jeg har gått på de i fem måneder nå.

Jeg hadde litt humørsvigninger i starten, men det gikk fort over. Etter å ha hatt mye psykiske vansker av p-piller, synes jeg disse minipillene er kjempefine. Hvis noen kviseutbrudd er det verste, så klarer jeg fint å leve med det. Hadde de blødningene aldri sluttet, derimot..

Skrevet

Takker for svar! Da er det håp for at kviser og humør normaliserer seg om en stund... er på slutten av 1. brett, så får vel gi de litt tid, men var litt bekymret for at det skulle vare "evig" :sjenert:

Hører gjerne fra flere med erfaringer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...