Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg skal bare ta en kjapp flytur fra haugesund til oslo på lørdag.

jeg skulle gjerne ha tatt med en halvliter med vann med meg i håndbagasje..

-må den i en gjennomsiktig plastikkpose som du får der?

- kan jeg ta med en flaske til min bedre halvdel som skal være med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Må du ikke kjøpe dette vannet i kiosken etter sikkerhetssjekken? Det som er kjøpt etter sjekken kan du ha med så mye du vil av (skjønn det den som kan ...)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Du kan ikke ha med deg flaskene gjennom sikkerhetskontrollen. Max str på beholder for flytende væske er 100 ml. Fra Oslo kan du kjøpe vann etc etter sikkerhetskontrollen, men den muligheten finnes ikke i Haugesund. Eneste muligheten din da er å kjøpe på flyet.

Skrevet

nei, du kan ikke ha med drikke igjennom sikkerhetssjekken, så lenge det er mer en .. er det 2 dl? husker ikke, pittelite ihvertfall, mye mindre en noen vannflaske du får kjøpt.

skal du ha med drikke, må du kjøpe etter sikkerhetskontroll, da kan du ha med så mye du vil, men har du drikke i håndbagasjen gjennom sikkerhetskontrollen vil du bli stoppet, er du skikkelig uheldig, vil de også gå igjennom hele håndbagasjen din, så anbefaler ikke å ha det der. ;)

med tanke på at de vil sørge for at ikke flytende sprengstoff ol blir tatt med inn på fly, forkledd som noe annet, så synes jeg det ikke er så vanskelig å forstå hvorfor, da det er stor forskjell på å ta med seg flytende hjemmefra og på å kjøpe flytende i en kiosk der det er kontroll over hva som er av ting.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Du kan ta med deg en tom flaske, og fylle på vann fra springen innenfor sikkerhetskontrollen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...