Gjest bente85 Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Har i det siste merket at urinen ser litt rar ut når jeg har tisset. Jeg har tittet nedi do, og det ser ut som at det ligger et lag over det som er nedi der. Det kan jo hende at det er økt produksjon av uflod, men det er jo rart det også, for da ville man ha merket det ellers å. Også bruker jeg en salve for hemoroider om dagen, men vil ikke tro at det er rester fra den slik.
Ginen Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Kan høres ut som om du nærmest har et fettlag over urinen. Aldri hørt om det før. Men normal urin er gulfarget (forskjellige nyanser), vannløselig, og klar. Vil absolutt anbefale deg å kontakte lege, for det har så lite for seg å spekulere her. Lykke til! Hilsen sykepleier på urologiavd....
Gjest bente85 Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Tror det er rett og slett salven som jeg bruker som har forårsaket dette. For jeg har ikke brukt salven på noen timer nå, og jeg har vasket meg etter at jeg var på do for noen timer siden, og når jeg tisset istad, så jeg ingenting av dette laget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå