Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Jada, jeg vet jeg kan bruke 3-4 timer på å lese hjelpesiden til paint, men om noen har lyst til å være dagens gode hjelper så takker jeg gjerne ja Jeg har et felt med blandet farge, og jeg vil endre en av de fargene raskt og enkelt. Så mener jeg å huske det var en eller annen måte jeg kunne lage en “blyant” som jeg stråk over feltet slik at kun de pixlene jeg ville endre farge på ble endret. Jeg mener IKKE “fyll i funksjonen”, den endrer det kun når pixlene står sammen og ikke om det er annenhver pixel. Håper det ikke er jeg som husker feil og det er et helt annet program som har denne funksjonen.
Tabris Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Du kan velge blyant (den ser vel ut som en blyant eller en fjærpenn?). Så kan du forstørre bildet til du ser pixlene og fylle ut en og en.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Det er det jeg kommer til å gå i gang med om jeg ikke finner ut av det, men det kommer til å ta rimelig lang tid. Men den funksjonen jeg mener var der tidligere var at jeg hadde en stor firkant som jeg bare kunne “stryke” over feltet, og så skiftet kun de pixlene med en bestemt farge til den fargen jeg ville ha de til. Lurer på om det var noe med viskelæret? Får prøve meg litt frem når jeg får tid, om det ikke skulle gå opp et lys for noen her
Alsana Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Du kan jo bruke malekosten ved sida av blyanten. Den rekk iallfall over eit større område enn blyanten, så vert du litt fortare ferdig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå