Gjest Gjest_Linny_* Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Tok en brystreduksjon på mandag og har det etter forholdene veldig bra. Men den ene puppen lekker litt blod og jeg har bittelitt vondt på ene siden av den. Har ringt til sykehuset der jeg ble operert og de sa at det var normalt, men at jeg kunne dra å sjekke det hos fatlegen min. Ringte fastlegen min også (skal egentlig på kontroll hos han om en uke), han sa og at det var normalt at jeg blødde litt for det er ganske mye blod i et bryst. Håper virkelig dette stemmer! Om jeg fikk feber så skulle jeg komme til han øyeblikkelig, men det har jeg ikke. Noen som har noen lignende erfaringer med brystredukjson? Håper virkelig dette går bra ellers dør jeg
ceca Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 kjenner en som gikk gjennom det samme, blødde mye fra ene brystet, og det var noen cm som brukte lengere tid på å gro enn det andre. Men alt gikk bra !
Gjest Gjest_Linny_* Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 kjenner en som gikk gjennom det samme, blødde mye fra ene brystet, og det var noen cm som brukte lengere tid på å gro enn det andre. Men alt gikk bra ! Tusen takk for at du svarte på innlegget mitt. Nå ble jeg mye roligere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå