Gjest Gjest_lambda_* Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Har dere noen tips om gode gullsmeder i Oslo?
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Juveler Langgard, Klingenberggaten (vis a vis Theatercafeen). Eksklusiv og veldig god service. Heyerdahl er bra hvis du vil ha en mer "vanlig" ring (lavere priskalsse). Styr unna David Andersen på Egertorvet, elendig service!
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Forloveden min handla på David Andersen på Egertorget å hadde visst fått kjempeservice. Fikk god service der nå når vi kjøpte gifteringer også.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Mål størrelse, få målene og bestill fra utlandet via internett.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Styr unna David Andersen på Egertorvet, elendig service! [/quote Jeg har alltid vært fornøyd med servicen på David Andersen. Og de har kjempe utvalg i mange lekre ringer
Maja_83 Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Bjørklund på Byporten er vi fornøyde med Leverte inn ringene til gravering over ett år etter at vi kjøpte dem og vi får graveringen gratis
Kykkelikokos Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Ene gullsmeden på Oslo City har 40% tilbud på diamanter. Hvis ikke tilbudsuken er ferdig da.. men jeg mener å huske at det var frem til 30. juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå