Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Vi har bestilt ferie til vinteren til Patong. Nå ser jeg at det virker som om det kun er gogobarer der og ikke noe annet :( Vil gjerne høre positive ting. Kommer til å reise til forskjellige strender. Jeg gleder meg, men vil gjerne høre litt positive ting enn de jeg leser når jeg søker på nett.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Vi har bestilt ferie til vinteren til Patong. Nå ser jeg at det virker som om det kun er gogobarer der og ikke noe annet :( Vil gjerne høre positive ting. Kommer til å reise til forskjellige strender. Jeg gleder meg, men vil gjerne høre litt positive ting enn de jeg leser når jeg søker på nett.

Varme og strender har du jo der også, men forøvrig er Patong et bråkete høl, der eldre mannlige europeere og unge thailandske jenter jakter på hverandre.

Skrevet

Hei

Kona og jeg bodde midt på Patong beach på Phuket for noen år siden. Dette er vel et av områdene som er mest besøkt av turister så en kan ikke forvente å finne en tom strand ;) Men det positive med mange turister er at det er mange forskjellige aktiviteter å velge mellom, mange restauranter osv. Så jeg er helt sikker på at dere kommer til å få det fint....ta en snorkletur til Phi Phi, lei en moped eller bil og kjør litt rundt på Phuket og besøk de andre strendene. Her er mitt reisebrev fra turen til Phuket: http://gardkarlsen.com/thailand.htm . Skal dere ikke innom Bangkok?

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg har ombestemt meg, tar heller Kata eller Karon beach i stedet. Skal ikke til Bangkok på denne turen.

Gjest Revenka
Skrevet

Nå har vi ombooket til Baan Khaolak Resort på Khao Lak :) Det har fått gode karakterer på tripadvisor.

Skrevet

Go to Hua Hin.

Very nice beach resort. The King and the Royal family is living there also.

Clean, Safe and only a few gogobars. Many nice restaurants and normal bars. Clean beach with watersports available. Many hotels, lodges and holiday homes.

For example

http://www.wheelchairaccessibleholidayhome...abledpeople.com

Hope to see you in Hua Hin.

Hanneke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...