Gjest Dallandra Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hei! Hva er enkleste måte å få et bilde over fra mobilen til pcn? Såvidt meg bekjent så kommuniserer ikke pcn min og mobilen min. Tidligere har jeg sendt bildet til fotoknudsen for så å laste det ned på pcn, men det er jo litt tungvindt!
Gjest m Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Syns det er lettest med bluetooth. Jeg har også minnekortleser jeg bruker-for jeg har minnekort på mobilen. . I tillegg bruker jeg usb kabel når jeg laster over fra min mors kamera. Veldig lett alle tre.
Gjest Skya Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Jeg synes det er enklest med blåtann - hvis man har det på både pc og mobil da. Ellers så pleier jeg å sende MMS-bilder til mailadressa mi.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Jeg synes det er enklest med blåtann - hvis man har det på både pc og mobil da. Ellers så pleier jeg å sende MMS-bilder til mailadressa mi. Samme her. Hvis jeg ikke har blåtann tilgjengelig er det raskt å bare sende en mms til sin egen e-postadresse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå