Smascha Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Noen som har prøvd denne på laptop?? Har hørt at det funker smertefritt på stasjonær pc, men nå lurer jeg på å kjøpe en til min laptop! Anyone?
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Jeg fikk min i dag, den på 500GB og har absolutt ikke møtt på noen problemer enda hvertfall. Grunnen til at de fleste sier den ikke er bra til bærbar er vel rett og slett fordi den trenger ekstern strøm mens en del andre bruker strøm fra USB.
Gjest Lea Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 WD er vel merket på harddisken og de har både ekstrene harddisker med og uten strømforsynlig. Jeg har en som tar strøm fra USB og den fungerer utmerket. Bruker den daglig til å flytte filer fra bærbar Mac til stasjonær pc (Mac-en er ikke koblet til nettverket). I tillegg bruker jeg den til backup og et ganske stort bildearkiv. Min tar utrolig liten plass (svart liten sak) og rommer 120 GB.
Kristin Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Har en slik en funker topp! Kjekt når man jobber mellom bærbar og laptopp...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå