Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liveche kyllingen var alldeles super! Veldig mye bedre enn de vanlige filetene. Både smak og konsistens var merkbart av en mye høyere kvalitet.

Jeg har ihvertfall lært at jeg bør sjekke prisforskjellen mellom det jeg tror er billig og det jeg tror er dyrere.

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Det har vel litt med hvilken butikk du handler i og, Meny har vel aldri vært kjent for å være billig ;) Priors kyllingfileter i 750 grams pakker koster IKKE 190 kr/kg på feks OBS, koster vel rundt 80-90 kr for den pakken.

Når det er sagt så er selvsagt kvaliteten på Liveche kylling mye bedre, det skulle bare mangle og handler man på en butikk hvor prisene er så like så handler man selvsagt den beste.

Ang matpriser i Norge: som Kristin sier, i forhold til det gjennomsnittlige lønnsnivået så er ikke mat så dyrt. Vi har også en strengere politikk som gjør at vi slipper unna endel "ræl", var mye billigbillig mat i England som jeg ikke engang ville tenke på hva inneholdt og som virkelig smakte fælt, og billig kyllingfilet er en av delene... Kjøpte alltid litt dyrere varer, rett og slett for å få noe som ikke var slimete, luktet merkelig og inneholdt vanvittige mengder vann... (i tillegg til å ikke smake noe godt...)

Er det noen priser som burde vært kuttet i Norge så er det ført og fremst prisene på frukt&grønt, men det er en annen diskusjon.

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...