busy_bee Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Skal være forlover i bryllup snart. Hva bør jeg tenke på som er det lille ekstra på en slik da? Har tenkt å ta med frukt og drikke hos frisøren, holde tale. Hva bør jeg tenke på??
Frey Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Ha et lite kriselager med kleenex, tamponger, pudder, lebestift, mascara, hårspenner osv tilgjengelig i tilfelle det trengs
amles Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Skal være forlover i bryllup snart. Hva bør jeg tenke på som er det lille ekstra på en slik da? Har tenkt å ta med frukt og drikke hos frisøren, holde tale. Hva bør jeg tenke på?? Kan du ikke høre med bruden, hva hun ønsker du skal gjøre? Hun har sikkert en viss kontroll på alt.. Hva har du tenkt å drikke hos frisøren?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Hvis de skal sove hjemme etter bryllupet, kan du feks re opp sengen og sette blomster og stearinlys (som brudeparet selvfølgelig tenner selv når de kommer hjem) på soverommet, slik at de får en veldig hyggelig overraskelse selv etter at bryllupet er over.
busy_bee Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 Kan du ikke høre med bruden, hva hun ønsker du skal gjøre? Hun har sikkert en viss kontroll på alt.. Hva har du tenkt å drikke hos frisøren? Har ikke lyst å spørre om akkurat det med det lille ekstra egentlig-- skal vær litt overraskelse på en måte Skal ha med farris el... ikke alkohol. Synes det kan bli litt tidlig. De skal bo på hotell om natta. Kanskje sørge for noe hyggelig når de kommer dit utpå natta ja
evilla Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Hvis de skal på bryllupsreise rett etter bryllupet, kan du lage det litt koselig når de kommer hjem. Kan tenke meg at det kan bli litt stusselig å komme hjem til tom leilighet/hus etter så mye oppmerksomhet. Så da kan jo litt roseblader, en sjampis, blomster eller noe annet være hyggelig å komme hjem til...bare en tanke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå