Gjest vimselot Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har allerede løyet at jeg har et magevirus, irl, så jeg kan ikke plutselig ha fått hodepine, men det har jeg... Gjør skikkelig vondt, men vil ikke ta smertestillende. Tenkte bare gå i kiosken og kjøpe cola. KLarer ikke lese hva jeg skriver, her engang, det gjør vondt. Merka det litt i går, men i dag er det umulig å røre seg, har prøvd å ligge i ro, det hjalp litt, men kan jo ikke forbli i senga...
Tabris Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hvis du spør om hodepine er smittsomt i seg selv - nei, det er det ikke så vidt jeg vet. Men virus kan jo smitte, som igjen kan gi hodepine.
Gjest vimselot Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Takk for raskt svar, men kan jeg ha fått stresshodepine... fikk besøk tidlig i dag, som jeg egentlig ble bare nervevrak av... Besøket gikk bra, men jeg måtte passe mine ord... Var så dum å si ja til besøk, og plutselig tok venninna mi seg med en vilt fremmed mann og hun vet jeg misliker det og at jeg får helt .... Jeg fikk jo ikke helt... da. VAlgte å stole på henne, men det krevde sitt av meg. Straks han var i dusjen, begynte hun å kjefte. Han hadde vært ærlig og virka ok han, men jeg stoler ikke helt. Men uten han hadde vi kranglet om forhistorie, vi er så høflkige at vi ikke gjør det mens andre kan høre... Jeg har skikkelig vondt nå, i panna, og ingen har verken slått meg eller noe. Finnes det noe som heter stresshodepine? Jeg var skikkelig stressa i morges.
Tabris Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Stresshodepine finnes. Det er heller ikke smitsomt - men stress kan være det.
lillesky Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Også kan man bli værsjuk. Jeg får ofte vondt i hodet før det blir skikkelig dårlig vær.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå