Gå til innhold

Naken under

Fremhevede innlegg

Gjest sardintroll
Skrevet

Når jeg har tatt meg en dusj om kvelden, gidder jeg ikke å ta på meg en ny, og iallefall ikke den gamle, så da trekker jeg bare på meg en bukse som alikevel skal i vask dagen etter. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Um mange bør ha truse på, jeg har sett maaaange sjokkerende museansikt. Det er flaut å se på...Sånt er greit på stranda, men ikke akkurat på kjøpesentret.

Gjest Gjest
Skrevet

Um mange bør ha truse på, jeg har sett maaaange sjokkerende museansikt. Det er flaut å se på...Sånt er greit på stranda, men ikke akkurat på kjøpesentret.

o.O Museansikt..? Hva er det?

Gjest benedicte
Skrevet

Er det noe å diskutere?

Selvsagt får man færre underlivssykdommer av å få litt frisk luft der nede.

Det er svalere og deiligere.

Og ser penere ut under mange kjoler og tynne bukser.

Ulempen er "utflod" sier man i mange innlegg her.

Kanskje det, men jeg og sikkert mange andre, har ikke hatt noen utflod. (23 år)

Fordi vi lar luften komme til?

Ulempen er at noen kan se "oppi".

Glem det. Ingen glaner oppunder der.

Og du sitter vel ikke på T-banen og bretter ut heller da.

En gang har det vel skjedd. Jeg lå på plenen i Torshov-parken, på magen, og glemte meg.

En venninne som oppdaget det. Og trodde at en fyr som hadde gått forbi hadde sett noe.

Betyr det så mye da?

• 1 måned senere...
Gjest birry93
Skrevet

Jeg prøvde å gå uten truse én gang, men jeg synes ikke det var så veldig behagelig, dessuten begynte det å lukte av bukseskrittet etterhvert og, så nei, jeg bruker alltid truse heretter.

Skrevet

Er det noe å diskutere?

Selvsagt får man færre underlivssykdommer av å få litt frisk luft der nede.

Det er svalere og deiligere.

Og ser penere ut under mange kjoler og tynne bukser.

Ulempen er "utflod" sier man i mange innlegg her.

Kanskje det, men jeg og sikkert mange andre, har ikke hatt noen utflod. (23 år)

Fordi vi lar luften komme til?

Ulempen er at noen kan se "oppi".

Glem det. Ingen glaner oppunder der.

Og du sitter vel ikke på T-banen og bretter ut heller da.

En gang har det vel skjedd. Jeg lå på plenen i Torshov-parken, på magen, og glemte meg.

En venninne som oppdaget det. Og trodde at en fyr som hadde gått forbi hadde sett noe.

Betyr det så mye da?

Nei det er bare hyggelig med en liten titt oppunder. Vi skal jo glede hverandre, skal vi ikke? Må nok innrømme at jeg ikke helt har klart å styre blikket dersom jeg går bak en jente med kort skjørt (og gjerne strømper) opp en trapp e.l. Men hittil har utbyttet vært magert. Kanskje jeg skulle ta meg en tur i Torshov-parken?

Gjest Eurodice
Skrevet

Til daglig hjemme går jeg så godt som alltid uten undertøy, har bare en løstsittende kjole på meg. Hele kroppsoverflaten trenger luft. Om natten sover jeg naken.

Skrevet

Det er noe drit å være tenåring å gjøre det da... all den utfloden som renner...:(

Men ja, vi trenger luft der nede, derfor bør man også sove uten truse :)

Skrevet

syns det er flaut hvis man skal opp trappa på senteret...:rolleyes:

Skrevet

syns det er flaut hvis man skal opp trappa på senteret...:rolleyes:

Men det er jo litt spennende også da...

Skrevet

Truseløs er deilig!! Etter at jeg oppdaget denne verden (som jeg trodde ikke var for meg pga utflod..) har jeg fått et helt nytt underliv..:) Utflod har ikke vært et problem og soppinfeksjoner har jeg omtrent aldri mer. Bruker mooncup så kan gå truseløs på de dagene og:) Har investert i noen lange skjørt som er utrolig behagelige og jeg trenger ikke være redd for at noen skal se noe som helst.. Gruer meg allerede til vinteren, men satser på tykke skjørt og strømper.. hehe

Skrevet

Truseløs er deilig!! Etter at jeg oppdaget denne verden (som jeg trodde ikke var for meg pga utflod..) har jeg fått et helt nytt underliv..:) Utflod har ikke vært et problem og soppinfeksjoner har jeg omtrent aldri mer. Bruker mooncup så kan gå truseløs på de dagene og:) Har investert i noen lange skjørt som er utrolig behagelige og jeg trenger ikke være redd for at noen skal se noe som helst.. Gruer meg allerede til vinteren, men satser på tykke skjørt og strømper.. hehe

Synd at du tar bort noe av spenningen når du bare (?) bruker lange skjørt. Ellers må det jo bli strømper eller stayups og ikke strømpebukser for da bli vel noe av poenget og spenningen (?) borte. Jeg synes for øvrig du bør revurdere dette med lange skjørt...

Skrevet

Utallige konsultasjoner viser at de jenter/kvinner som ev en eller annen merkelig grunn velger å fjerne sin kjønnsbehåring får stadig hypperige infeksjoner enn de som velger å beholde sin naturlige vekst.

Kjønnsbehåring er ikke som hodehår. Et hodehår er rundt. Håret på kjønnsorganet er mye stivere og er trekantet i sin konsistens.

Det er en grunn for at vi er skapt slik. For å unngå medisinsk terminologi snakker jeg så dere jenter forstår.

Den trekantete fasongen er ment som en felle for uhumskheter på sin ferd mot skjeden, og er dermed et beskyttelseselement for diverse smittekilder som kan føre til infeksjoner.

Oppblomstringen av underlivsproblemer skyldes i stor grad en vanvittig motebølge av strammme truser og tettsittende bukser og barbertte kjønnsorganer.

Ehm...

At å fjerne kjønnshårene er skadelig, er jo bare vas, og det bør du, som sexolog, vite. Muslimske kvinner har gjort det i 1400 år, og det er ingen, absolutt ingen, som har kunnet dokumentere noe annet enn at de hverken har flere eller andre underlivsplager enn kvinner som ikke fjerner kjønnshårene.

Til hovedemnet: Ja, det er hygienisk å gå uten truse på varme sommerdager. Jeg er for øvrig 42, og gjør det så fremt temperaturen og skjørt-/kjolelengden tillater det. Dog kan jeg ikke si at jeg ser noe seksuelt opphissende ved det, men det er muligens bare fordi jeg har blitt så vant til det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...