Gjest kkleppej Skrevet 29. juni 2007 #22 Skrevet 29. juni 2007 Heldig er dere jenter:-) Det er like klamt for oss menn, men blir nok ikke stort bedre om vi dropper undiken. Et skjørt hadde gjort seg:-)
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #23 Skrevet 29. juni 2007 Har lelst inleggene her og er noe forundret. Hvorfor er det så få ignorerer spørsmålet til TS. Det ER hygienisk å få luft til underlivet. Jeg har selv vært plaget med hyppige ifeksjoner hver sommer. Etter råd fra legen min startet leg med å gå uten truse hjemme. Men når svette og klammhet gjorde trusen fuktig begynte jeg å gå uten truse utenfor hjemmets fire vegger. Jeg har siden aldri vært plaget om sommeren med infeksjoner i underlivet. I dag er det ikke en truse i bruk på varme dager. Opphissende er det også. Jeg vet ikke hva det er som gør det, men det er liksom tanken på at jeg går rundt i skjørt eller kjole naken under og tenker: Dere sulle bare visst! Men det er jo min hemmelighet. Om noen skulle få et glimt så vet jeg ikke om det uansett.
Gjest "Tron", "21" Skrevet 29. juni 2007 #24 Skrevet 29. juni 2007 ' date='27.06.2007 (12:43) ' post='4654082'] Jeg leste et innlegg av en gynekolog som anbefalte jenter å gå uten truse under kjole/skjørt på de varmeste dagene. Dette var for å unngå infeksjoner som lett kan oppstå hvist en blir svett og trusen fuktig. Det skal vistnok være rene grobunnen for sopp og urinveisinfeksjon. Jeg ville følt meg ubehagelig i tilfelle noen skulle oppdage dette. Det kan hende jeg er for blyg av meg, men samtidig tanken ganske så opphissende. Er det noen her som har erfaring? Blyg "39" Ja, har mye erfaring fra området. Som mann er jeg vant til å gå truseløs ute og inne. Da slipper vi menn urinveisinfeksjoner og sopp. Ikke no' er bedre enn det, vel?
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #25 Skrevet 29. juni 2007 Men har dere aldri utflod? Det lurte jeg på også.. Trusen er jo sjelden helt ren etter en lang dag.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #26 Skrevet 29. juni 2007 Det er vel unødvendig å si at vi naturister har vist lenge at man får mindre underlivsproblemer av å gå naken rundt enn å f.eks. gå rundt i en bikini som av og til blir fuktet av bading eller annet. Ren hud tørker fortest og gir dårligst vekstvilkår for bakterier med mer.
Gjest Gyno/sexolog Skrevet 30. juni 2007 #27 Skrevet 30. juni 2007 Som fagperson føler jeg ette rå sett diverse innlegg på dette foumet å si min mening om disse temaene. Utallige konsultasjoner viser at de jenter/kvinner som ev en eller annen merkelig grunn velger å fjerne sin kjønnsbehåring får stadig hypperige infeksjoner enn de som velger å beholde sin naturlige vekst. Kjønnsbehåring er ikke som hodehår. Et hodehår er rundt. Håret på kjønnsorganet er mye stivere og er trekantet i sin konsistens. Det er en grunn for at vi er skapt slik. For å unngå medisinsk terminologi snakker jeg så dere jenter forstår. Den trekantete fasongen er ment som en felle for uhumskheter på sin ferd mot skjeden, og er dermed et beskyttelseselement for diverse smittekilder som kan føre til infeksjoner. Oppblomstringen av underlivsproblemer skyldes i stor grad en vanvittig motebølge av strammme truser og tettsittende bukser og barbertte kjønnsorganer. Det beste dere jenter kan gjøre er å la være å barbere dere nedentil og bruker truse så lite som mulig på varme dager. La mote være mote og tenk på senvirkninger. Dette kan i hverrste fall føre til infertilitet. Som sexolog kan jeg bekrefte at det er en vesentlig opphisselsfaktor å gå uten truse under skjørtet. I tillegg får man en ny elsker: Vinden! Tenk ikke mote når det gjelder dette, la kjønnet være som det er. Med hår, og la naturen gjøre sitt. Det er en grunn for at det er hår der nede! Kvinne 52
Drua Skrevet 30. juni 2007 #28 Skrevet 30. juni 2007 Tok svaret ditt relativt seriøst inntil du begynte med dette vaset: Det beste dere jenter kan gjøre er å la være å barbere dere nedentil og bruker truse så lite som mulig på varme dager. La mote være mote og tenk på senvirkninger. Dette kan i hverrste fall føre til infertilitet. Som sexolog kan jeg bekrefte at det er en vesentlig opphisselsfaktor å gå uten truse under skjørtet. I tillegg får man en ny elsker: Vinden!
Gjest Blondie65 Skrevet 30. juni 2007 #29 Skrevet 30. juni 2007 Hvorfor er det så veldig viktig å gå uten truse om sommeren mens om vinteren når vi har tusen og 41 andre plagg på er det plutselig ikke skadelig med truse. Jeg er blond og skjønner ikke dette.
Mrs. K Skrevet 30. juni 2007 #30 Skrevet 30. juni 2007 Tråden er flettet med "Kommentar til Naken under". Trille (mod)
Caramia Skrevet 30. juni 2007 #31 Skrevet 30. juni 2007 Har tenkt på å gjøre det noen ganger, men har aldri turt Men når jeg leser dette høres det jo temmelig normalt ut. Får nesten prøve det neste gang det er varmt ute...
Mrs. K Skrevet 30. juni 2007 #32 Skrevet 30. juni 2007 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod)
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #33 Skrevet 30. juni 2007 Jammen seriøst, er det bare jeg og ei til som har utflod? Er alle andre tørre som sandpapir, til og med når de blir så opphissa av å gå uten truse? Går jeg truseløs i fem minutter, så er jeg fuktig øverst på låra, og det gnisser og blir skikkelig vondt etter hvert. Setter flekker på skjørtet gjør det også. Og før noen spør, nei, det er ikke noe galt med meg, går jevnlig til lege og har ingen sykdommer.
Transe Skrevet 1. juli 2007 #34 Skrevet 1. juli 2007 Liker å gå uten truse under kjoler/skjørt. Bruker ikke de allerkorteste skjørtene.
FantasDick Skrevet 1. juli 2007 #35 Skrevet 1. juli 2007 Jammen seriøst, er det bare jeg og ei til som har utflod? Er alle andre tørre som sandpapir, til og med når de blir så opphissa av å gå uten truse? Går jeg truseløs i fem minutter, så er jeg fuktig øverst på låra, og det gnisser og blir skikkelig vondt etter hvert. Setter flekker på skjørtet gjør det også. Og før noen spør, nei, det er ikke noe galt med meg, går jevnlig til lege og har ingen sykdommer. Jeg har utflod, som alle andre, men kan ikke si at jeg har oppdaget at det renner nedover lårene akkurat. Ikke klam mellom beina og ingen flekker på skjørtet/kjolen. Alltid tørr og fin. Idag er det råfint vær i Trondheim, så i morges hoppet jeg i kjolen, og ingenting annet. Har vært på morgentur med bikkja, på butikken, laget frokost og vekt kjæresten, truseløs.
Gjest Gjest_bergensjente_* Skrevet 1. juli 2007 #36 Skrevet 1. juli 2007 En varm sommerdag i Bergen må nytes. For meg betyr det å ta på seg en lett, passelig kort sommerkjole + sko. Ellers ingenting. Å sitte på plenene rundt Lille Lungegårdsvann i sentrum og kunne skreve med bena og la solen varme mine intime deler uten innsyn må kalles å nyte livet. 23
Gjest DyneTryne Skrevet 1. juli 2007 #37 Skrevet 1. juli 2007 jeg får utflod og jeg bruker usunne truser som ser bedre ut enn å beskytte mot sopp, samt jeg barberer nesten hele røkkelet. er ikke plaget med sopp eller andre infeksjoner, så jeg tror det må være noe galt med meg nedentil. nå tenker jeg ekstremt mye på sex og ville ikke følt meg vel i en lett passelig sommerkjole uten noe under, jeg reiser meg og det er en flekk bakpå. Mmmm, da.
Gjest tromsøjente Skrevet 2. juli 2007 #38 Skrevet 2. juli 2007 Jeg deler bergensjentens sommerhehag. Vi må nyte de flotte sommerdagan vi har.På lørdag var det et aldeles nydelig vær, og jeg hadde kunn på meg en en lett sommerkjole. Var i butikker på Jekta og deretter på Skarven. Er det noen som legger merke til at jeg går uten og tar anstøt av det er det deres problem. Jeg bryr meg ikke, men så gjør jeg også det beste for at det ikke skal synes for andre. Deilig og pirrende. Jeg er 28 år og gift.
FrøkenJuliet Skrevet 3. juli 2007 #39 Skrevet 3. juli 2007 Bruker skjørt på jobben, og har aldri truse på.. mest behagelig uten.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. juli 2007 #40 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har utflod, som alle andre, men kan ikke si at jeg har oppdaget at det renner nedover lårene akkurat. Ikke klam mellom beina og ingen flekker på skjørtet/kjolen. Alltid tørr og fin. Idag er det råfint vær i Trondheim, så i morges hoppet jeg i kjolen, og ingenting annet. Har vært på morgentur med bikkja, på butikken, laget frokost og vekt kjæresten, truseløs. Du skjemmer bort kjæresten din
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå