Gå til innhold

Naken under

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Gullet_*
Skrevet

Jeg har lest det samme som TS og begynte å gå uten truse i 2002.

Siden har jeg ikke brukt truse på varme dager. Alltid i skjørt eller kjole. Jeg tror det med ifeksojnsfare er et poeng. Jeg var ofte plaget med UVI tidligere om sommeren, men har ikke vært plaget siden jeg lot det bli luftig under skjørtet.

På den annen side skal jeg ikke nekte for at det er ganske så pirrende også.

Så her: Alltid uten.

32 år og mamma til to.

Videoannonse
Annonse
Gjest Browniiez
Skrevet

Jeg går truseløs under et kort, "skolepikeskjørt", på soverommet, og det er det som tenner kjæresten min mest av ALT. ;)

Skrevet (endret)

Endret av Hoppetaujenta
  • 1 måned senere...
Skrevet

Etter å ha tilbrakt deler av sommeren i sydeuropa må jeg konstatere at det å gå truseløs er mer vanlig enn man kanskje tror. Det er jo mange ganger umulig å ikke få et innblikk på hva som befinner seg under en lett sommerkjole eller skjørt. Det kan være seg hvordan jenten står eller sitter. Alle de jeg observerte var ved tifeldigheter, og der var mye bart å observere. Både behåret og barbert. Ingen av de jeg så hadde til hensikt å vise seg frem. Det var et utslag av ubetenksomhet. Men at det er mange som velger bort trusen på varme dager er det liten tvil om.

Mann og ikke-kikker.

Skrevet (endret)

Går alltid uten truse under joggebukser og skjørt, samt sover uten truse. Nå bruker jeg skjørt som hvertfall går til knærne da.

Jeg har aldri hatt verken sopp eller infeksjoner, så jeg tror det hjelper :) (26 år)

Og til den som lurte; nei, jeg har ikke utflod heller, så tror det hjelper mot det også :)

Endret av Ce'Nedra
Skrevet (endret)

Og bare så det er sagt: jeg tror det er sunt med litt lufting av og til.

Innlegg endret, se Kvinneguidens regler.

vimse-mod

Endret av vimse
  • 2 år senere...
Gjest Lespa
Skrevet

går altid truseløs året rundt jeg og bruker skjørt eller kjole

Skrevet

Og bare så det er sagt: jeg tror det er sunt med litt lufting av og til.

Helt sant! Digg med lufting også.

Skrevet

Jeg går også ofte truseløs, sommer som vinter, fortrinnsvis når jeg bruker skjørt og kjoler. På vinteren blir det jo strømpebukser eller strømper i tillegg da.

Det blir en ting ekstra å passe på, er ikke like akrobatisk uten truse, men behagelig er det.

Under avslørende kjoler synes jeg det er finest om man ikke ser trusekanten under, derfor truseløs om jeg er redd for det.

Kjæresten min ble gledelig overrasket på kino i vinter. Han fulgte med på filmen med hånda på låret mitt som vanlig. Når han tok hånda litt høyere kjente han strømpekanten og strømpeholderne, og han klarte ikke la være å ta hånda enda høyere. Når han kjente at jeg ikke hadde truse var ikke filmen så nøye å følge med på lenger :lur:

Gjest Modell
Skrevet

Er modell, og skal vise frem massevis med kjoler.

Passer ikke akkurat med synlig trusekant gjennom stoffet da.

Går også privat nesten alltid uten truse, bortsett fra "de dagene".

Også med forholdvis korte skjørt/kjoler.

Folk driver da ikke og kikker oppunder, og du kan da legge bena over hevrandre på T-banen.

Har vel glemt meg 2-3 ganger, men ikke blitt arrestert av den grunn, men fått fine smil tilbake.

Ha en fin sommer med luft der du vet.

Gjest Marianne
Skrevet

Er modell, og skal vise frem massevis med kjoler.

Passer ikke akkurat med synlig trusekant gjennom stoffet da.

Går også privat nesten alltid uten truse, bortsett fra "de dagene".

Også med forholdvis korte skjørt/kjoler.

Folk driver da ikke og kikker oppunder, og du kan da legge bena over hevrandre på T-banen.

Har vel glemt meg 2-3 ganger, men ikke blitt arrestert av den grunn, men fått fine smil tilbake.

Ha en fin sommer med luft der du vet.

Akkurat som min navnesøster, Marianne Aulie.

Kan da bli kjendis av det :hihi

Gjest Sandvika-damen
Skrevet

Er vel ingenting som er mer herlig enn å ligge på plenen foran Stortinget en varm sommerdag i kjole og ingengting under. Olden-vann og en burger.

Sval vind og ingen ser noe.

Jo. Å spasere naken i vannet på Kalvøya er ennå bedre.

Gjest Gjest.
Skrevet

Jeg er en voksen dame som til å begynne med ble sjokkert over å betrakte hvor mange som gikk uten truse i syden. Det virket som om det var den naturligste ting i verden. Å oppdage det skjedde i et kjøpesenter hvor damene sat på huk foran butikkhyllene, eller bøyde seg over frysedisker. Hadde det vært EN så hadde jeg sikkert ikke reagert, men ettersom jeg ble oppmerksom på dette begynte jeg å se om det var andre som gikk naken under. Jeg kunne konstatere at ihvertfall halvparten av de jeg observerte var naken under. Jeg fant ut at dette måtte ha en årsak, og bestemte meg for å prøve selv. DET har jeg aldri angret på. I min alder kan man bare angre på og irritere seg grønn over hvorfor jeg ikke hadde begynt med dette tidligere. I dag bruker jeg aldri truse i varmere strøk, og nyter friheten ved å være naken under kjolen. Denne opplevelsen fikk jeg forresten på Teneriffe i 2004.

58

Skrevet

Litt patetisk å si det rett ut, men jeg hadde reagert med en viss skepsis hvis et kjæresteemne stillte uten truse. Samtidig ville jeg sett positivt på en truseløs kjæreste...sammen med meg. Og alene med en viss skepsis.

Bruker forresten dere damer truser under strømpebukse?

• 2 uker senere...
Gjest Truseløs-ferskin
Skrevet

Truseløs for første gang i dag jeg.

Deilig.

Gjest Gjest
Skrevet

I wish! Dessverre gnisser det mellom lårene mine hvis jeg går i skjørt og kjoler, så det holder jeg meg unna, og å gå truseløs under bukse synes jeg er ekkelt. :(

Gjest Gjest
Skrevet

Overraskende mange som liker å gå truseløse her. Jeg trodde det nærmest bare var naturistene som hadde funnet ut at det var mest behagelig. Spesielt på stranda synes jeg truseløs er et poeng. Etter å ha badet synes jeg det er mest behagelig å la hele kroppen tørke i sola. Alternativet med å skifte til tørre klær er litt styrete. Skifte tilbake til våte klær hvis man vil ha en dukkert til er rimelig ekkelt. Å ha på seg våte klær et heller ikke sunt. Det gjelder spesielt for kvinner som har økt sjanse for urinveisinfeksjoner etc. Sol/luft er også bedre for sår og eksemer.

Ut fra dette tolker jeg det slik at det egentlig er flere her som egentlig kunne ha tenkt seg å være truseløs også på stranda. Det virker som om de fleste er enige i at det er det mest behagelige, praktiske og sunne. Så det som holder igjen er vel at dere er redd for ubehagelige opplevelser i forhold til andre kvinner/menn m.m.

Gjest Anette 28
Skrevet

Overraskende mange som liker å gå truseløse her. Jeg trodde det nærmest bare var naturistene som hadde funnet ut at det var mest behagelig. Spesielt på stranda synes jeg truseløs er et poeng. Etter å ha badet synes jeg det er mest behagelig å la hele kroppen tørke i sola. Alternativet med å skifte til tørre klær er litt styrete. Skifte tilbake til våte klær hvis man vil ha en dukkert til er rimelig ekkelt. Å ha på seg våte klær et heller ikke sunt. Det gjelder spesielt for kvinner som har økt sjanse for urinveisinfeksjoner etc. Sol/luft er også bedre for sår og eksemer.

Ut fra dette tolker jeg det slik at det egentlig er flere her som egentlig kunne ha tenkt seg å være truseløs også på stranda. Det virker som om de fleste er enige i at det er det mest behagelige, praktiske og sunne. Så det som holder igjen er vel at dere er redd for ubehagelige opplevelser i forhold til andre kvinner/menn m.m.

Du har vel rett.

Soler meg helt naken på terrassen hjemme og på ferie i syden.

Litt pysete her i Norge. Kan da treffe naboen, eller noen kjente.

Er da bare helt herlig å sole seg helt uten en tråd.

Skrevet

Da er vi vel 4 jenter med utflod nå totalt i denne tråden! :skratte:

Jeg tror ikke jeg har unormalt mye, men det blir jo alltid litt på en vanlig dag. Ja, en tett og fuktig truse lager gunstige bakterieforhold, men dette vil vel ikke påvirke den normale utfloden. Det er vel ikke akkurat vanskelig å merke forskjell på normal utflod og utflod pga. infeksjon. Så sånn sett forstår jeg heller ikke hvordan å gå truseløs liksom skal minke utflod.

Jeg ser at det kan være deilig og befriende å gå truseløs, men jeg ville aldri følt meg komfortabel med det, nettopp pga. utflod.

(æsj, måtte skrive utflod 6 ganger i et innlegg, et av mine "hat-ord") ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg går alltid truseløs når jeg jeg går på fest, men da har jeg strømpebukse på meg da. Tror ikke jeg kommer til å gå truseløs uten det å meg. :romeo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...