Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg leste et innlegg av en gynekolog som anbefalte jenter å gå uten truse under kjole/skjørt på de varmeste dagene. Dette var for å unngå infeksjoner som lett kan oppstå hvist en blir svett og trusen fuktig. Det skal vistnok være rene grobunnen for sopp og urinveisinfeksjon. Jeg ville følt meg ubehagelig i tilfelle noen skulle oppdage dette. Det kan hende jeg er for blyg av meg, men samtidig tanken ganske så opphissende. Er det noen her som har erfaring? Blyg 39
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Jeg pleier ofte å gå uten truse under skjørt. Synes det er deilig. Og hvordan skulle folk oppdaget det? Er kjolene dine veldig korte? Pleier folk å se hva slags truse du har på når du går med kjole/skjørt? Hvis ikke er det ikke noe å bekymre seg over.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Jeg pleier ofte å gå uten truse under skjørt. Synes det er deilig. Og hvordan skulle folk oppdaget det? Er kjolene dine veldig korte? Pleier folk å se hva slags truse du har på når du går med kjole/skjørt? Hvis ikke er det ikke noe å bekymre seg over. Jeg pleier å bruke skjørt/kjolelengde til litt over knærne. Men det er da forskjelige positurer enhver sitter i som kan gi innsyn. Eller er dette noe å grue seg til? Det er derfor jeg spør om noen andre tenker som jeg, eller om det bare er meg som er FOR blyg! Kunne tenkt meg det egentlig!
aline Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 jg går ikke med så korte skjørter at undertøy vises om jeg sitter, og hadde jeg gjort det, så ville jeg ikke gått truseløs i akkurat de skjørtene dersom jeg skullle sitte i særlig grad. trives mest uten noe under dersom jeg har litt vide skjørt som er side og dersom jeg hovedsakelig skal bevege meg rundt, ville altså ikke gått truseløs om jeg skulle sittet mye da jeg synes det lett kan bli litt dumt. men det ER deilig, som i behagelig, å gå uten noe under, og det kan også være riktig så opphissende om man har med sin kjære og han får vite om det.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Går alltid truseløs, og alltid i skjørt. Det har blitt en vane. Men selvsagt går man ikke med så korte skjørt at ting og tang vises, det er jo lov å tenke litt. Behagelig? Absolutt. Opphissende? Nei. Ser ikke heeelt hva som er så spennende med det... Lol
Gjest Gjest 40 Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Du har ingenting å grue deg over. Jeg var selv usikker på hvordan jeg ville reager på samme måte som deg. Dessuten mente jeg at dette var noe de yngre jentene kunne finne på å gjøre. Jeg tok bare mot til meg og gikk uten. For meg er dette mer eller mindre blitt en vane. Du bør forsøke ihvertfall. Det er en herlig følelse. Pirrende er det også. Hvor mange på min alder ( 40 + ) som gjør dette vet jeg ikke, men jeg er helt sikkert ikke alene! Lykke til!
Daiquiry Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Jeg går gjerne uten truse i lange kjoler, men jeg vet ikke om jeg hadde turd å gå uten i kortere skjørt...er skikkelig klumsete, så det hadde tatt seg ut hvis jeg gikk på tryne....
Gjest TS Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Her var det mange svar! Men jeg lurer litt på alderen deres. I min alder føles det samtidig slik at sånt gjør en ikke, selv om jeg er ung i sinn!
Daiquiry Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er 29, og jeg syns ikke det spiller noen rolle hvor gammel man er. Det er jo ingen som ser det likevel!!!!
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er 22. Og synes ikke det er spesielt pirrende eller "spennende" å gå truseløs. Går jo slik daglig og har blitt så vant til det at jeg ikke engang tenker over det. Kanskje mest eldre mennesker som synes sånt er spennende?
aline Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 Her var det mange svar! Men jeg lurer litt på alderen deres. I min alder føles det samtidig slik at sånt gjør en ikke, selv om jeg er ung i sinn! er 33 år, synes ikke det er ufint å gå uten noe under. I utgangspunktet gjøres det som noe behagelig, ikke som noe seksuellt. De gangene det er pirrende og gjøres for noe seksuellt, så gjøres det sammen med en partner, og det håper jeg ikke slutter ved en viss alder. (at man gjør litt pirrende ting sammen altså, også utenfor senga)
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #12 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er 28. Første gang jeg gikk uten noe under var på Playa Ingles. Vi var fire veninner som hadde vært og badet, og skulle deretter opp på restaurant på strandpromenaden. Vi hadde alle våte bikinitruser.Vi hadde ikke trusebytte med, så vi bestemte oss for i fellesskap og droppe bikinitrusen og bare ha på oss knytesskjørtet og overdel. Der satt vi fire truseløse jenter og lurte på om noe var synlig. Det blåste kraftig så det hendte i et uforvarende øyeblikk at vinden tok tak i skjørtet. Det ble mye knising av dette, men etter den episoden var alle enige om at dette var fantastisk behagelig. Så resten av ferien forble truseløs for oss alle. Det merkelige var at det føltes helt naturlig. Hva de andre gjør i dag når de går i skjørt vet jeg ikke, men siden den gang har ihvertfall jeg gått uten så lenge temperaturen tillater det. Så kjære TS. Ikke vær bekymret, du er langt fra alene om du ønsker å gå uten. Det er nok flere enn du tror som gjør det! Lykke til med en ny opplevelse.
Gjest Gjest_Karen_* Skrevet 27. juni 2007 #13 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er 28. Første gang jeg gikk uten noe under var på Playa Ingles. Vi var fire veninner som hadde vært og badet, og skulle deretter opp på restaurant på strandpromenaden. Vi hadde alle våte bikinitruser.Vi hadde ikke trusebytte med, så vi bestemte oss for i fellesskap og droppe bikinitrusen og bare ha på oss knytesskjørtet og overdel. Der satt vi fire truseløse jenter og lurte på om noe var synlig. Det blåste kraftig så det hendte i et uforvarende øyeblikk at vinden tok tak i skjørtet. Det ble mye knising av dette, men etter den episoden var alle enige om at dette var fantastisk behagelig. Så resten av ferien forble truseløs for oss alle. Det merkelige var at det føltes helt naturlig. Hva de andre gjør i dag når de går i skjørt vet jeg ikke, men siden den gang har ihvertfall jeg gått uten så lenge temperaturen tillater det. Så kjære TS. Ikke vær bekymret, du er langt fra alene om du ønsker å gå uten. Det er nok flere enn du tror som gjør det! Lykke til med en ny opplevelse. Jeg også debuterte i syden! Jeg skulle i butikken for å kjøpe melk og brød til frokost. Min bedre halvdel sov, så jeg ville ikke vekke ham. Tok bare på meg en lett ( kort ) kjole og trasket av gårde! Jeg syns det var fantastisk å kjende den varme luften leke under skjørtet. Siden har det blitt slik, til min manns ( og min ) store glede! Enig med deg når du sier at det er flere enn vi tror som har glede av dette.
Frk Johansen Skrevet 27. juni 2007 #14 Skrevet 27. juni 2007 34 og ofte truseløs om sommeren, det er utrolig behagelig!
Gjest Gjest_Gullet_* Skrevet 27. juni 2007 #15 Skrevet 27. juni 2007 Kjole eller skjørt + sommer = truseløs. ALLTID, men det må være varmt nok. Vidunderlig frihetsfølelse. 32 år
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #16 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er 51 år, og ser ingenting galt i å gå uten truse. Men i min alder føler jeg at det bør være en viss anstendighet. Derfor alltid i side skjørt. Jeg satt en gang i Praha på en trapp med bena opptrukket uten å tenke meg om. Jeg reagerte på mange bikk, men det var ikke før min mann gjorde meg oppmersom på at det var fritt innsyn. Jeg rødmet da, men tenkte pytt,pytt. Men alt blir en vane. Det gjelder å tenke seg om hvordan man sitter. Selv med langt skjørt. Men den behagelige ( og for meg ) pirrende følelsen vil jeg også unne andre. Til TS. Jeg syns det er fint at du tar opp dette temaet, for det er sikkert mange som deg som gjerne vil, men ikke tør ta det endelige steget. Bare tenk på alle jentene som bruker string i korte skjørt. Det er jammen ikke mye som er skjult der når de sitter eller bøyer seg! Stå på!
Gjest Grethe 26 Skrevet 28. juni 2007 #17 Skrevet 28. juni 2007 Jeg er 51 år, og ser ingenting galt i å gå uten truse. Men i min alder føler jeg at det bør være en viss anstendighet. Derfor alltid i side skjørt. Jeg satt en gang i Praha på en trapp med bena opptrukket uten å tenke meg om. Jeg reagerte på mange bikk, men det var ikke før min mann gjorde meg oppmersom på at det var fritt innsyn. Jeg rødmet da, men tenkte pytt,pytt. Men alt blir en vane. Det gjelder å tenke seg om hvordan man sitter. Selv med langt skjørt. Men den behagelige ( og for meg ) pirrende følelsen vil jeg også unne andre. Til TS. Jeg syns det er fint at du tar opp dette temaet, for det er sikkert mange som deg som gjerne vil, men ikke tør ta det endelige steget. Bare tenk på alle jentene som bruker string i korte skjørt. Det er jammen ikke mye som er skjult der når de sitter eller bøyer seg! Stå på! Jeg syns det er kjempeflott at også damer over sin første ungdom tør å gå uten noe under. Kanskje det er dere som har mot til det! Jeg liker det selv og går uten straks anledningen byr seg, men jeg tror ikke at jenter som er yngre enn meg har det samme motet. De er tøff utenpå, men når det kommer til stykket feiger de ut. Synd for dem! Jeg har også lest at det skal være sundt å gå uten pga. det TS understreker.
Gjest Dorte Skrevet 28. juni 2007 #18 Skrevet 28. juni 2007 Jeg leser med interesse temaet TS tar opp m. hensyn til lufting av underlivet og infeksjoner. Jeg er nylig kommet hjem etter en uke i Roma . Forferdelig varmt og klamt. Både klær og ruse var gjennomvåt av svette. Skikkelig ubehagelig. Under besøk i skobutikker ble jeg bedt om å sitte ned mens damen som ekspederte prøvde skoene på meg. Elegante damer med korte skjørt. Hun satt på huk mens hun tok skoene på meg. I den stillingen hun satt var det umulig å ikke se henne opp under skjørtet. Jeg fikk nesten sjokk når jeg så hun ikke hadde truse. Det samme var tilfellet i to andre butikker. Jeg dro til hotellet og skiftet kjole og lot trusen være av før vi gikk på byen. Da forsto jeg hvorfor de innfødte går uten. Det var svært behagelig og luftig. Jeg tror derfor TS har et godt poeng. Kanskje folk i sydligere strøk bruker dette som en forebygging mot underlivsinfeksjoner og er mer obs. på problemet? Det som forundret meg mest var at de ikke forsøkte å skjule det. Det virket som den naturligste ting i verden. Kanskje vi ikke er så frigjorte her i nord i forhold til befolkningen ellers i Syd - Europa. Jeg er selv 36 år, men for meg var det en førstgangsopplevelse som vil gjenta seg. Pirrende var det også!
Gjest Gjest_Carla_* Skrevet 28. juni 2007 #19 Skrevet 28. juni 2007 Jeg leser med interesse temaet TS tar opp m. hensyn til lufting av underlivet og infeksjoner. Jeg er nylig kommet hjem etter en uke i Roma . Forferdelig varmt og klamt. Både klær og ruse var gjennomvåt av svette. Skikkelig ubehagelig. Under besøk i skobutikker ble jeg bedt om å sitte ned mens damen som ekspederte prøvde skoene på meg. Elegante damer med korte skjørt. Hun satt på huk mens hun tok skoene på meg. I den stillingen hun satt var det umulig å ikke se henne opp under skjørtet. Jeg fikk nesten sjokk når jeg så hun ikke hadde truse. Det samme var tilfellet i to andre butikker. Jeg dro til hotellet og skiftet kjole og lot trusen være av før vi gikk på byen. Da forsto jeg hvorfor de innfødte går uten. Det var svært behagelig og luftig. Jeg tror derfor TS har et godt poeng. Kanskje folk i sydligere strøk bruker dette som en forebygging mot underlivsinfeksjoner og er mer obs. på problemet? Det som forundret meg mest var at de ikke forsøkte å skjule det. Det virket som den naturligste ting i verden. Kanskje vi ikke er så frigjorte her i nord i forhold til befolkningen ellers i Syd - Europa. Jeg er selv 36 år, men for meg var det en førstgangsopplevelse som vil gjenta seg. Pirrende var det også! Jeg opplevde det samme i Athen i 2002! Også i en skobutikk! Jeg bruker forresten aldri truse når jeg er i syden eller på varme sommerdager her hjemme. Men jeg er veldig observant på at ingen skal merke det. Veninnene mine vet ikke engang denne herlige hemmeligheten min.
Gjest en mann Skrevet 28. juni 2007 #20 Skrevet 28. juni 2007 Dette minner meg på at jeg trenger nye sko..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå