Gå til innhold

Slikket av en fremmed?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har i kåte øyeblikk tenkt at det hadde vært godt å bli slikket av en fremmed mann.

I det siste har jeg på en måte tenkt mer på å realisere dette. Har vært i kontakt med flere på nett som kunne tenke seg å gjøre dette.

Altså - utelukkende slikking, uten noe mer.

Synes det virker spennende, men vet ikke om jeg tar skrittet helt ut(bokstavelig talt)

Andre som har fantasier om denne typen ting?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Å stå til tjeneste med å slikke en kvinne uten at hun tilfredstiller meg på noen måte er i perioder en av favorittfantasiene min. Som regel fantaserer jeg om at det er et fast opplegg hvor jeg gir henne massasje og slikker henne for så å dra, en gang eller to i uken. Være en slags tjener og dyrke henne.

Gjest Gjest_lill_*
Skrevet

Har fantasert mye om det jeg også. En av favorittene mine er at jeg sitter på toget iført et langt skjørt uten truse under, det sitter en mann i 40-årene ovenfor meg, jeg sprer bena så han får et gløtt av min våte vagina, jeg ser at han blir hard før han krabber ned på kulvet og gir meg en fantastisk orgasme..... ;)

Gjest Per og Pål
Skrevet
Har fantasert mye om det jeg også. En av favorittene mine er at jeg sitter på toget iført et langt skjørt uten truse under, det sitter en mann i 40-årene ovenfor meg, jeg sprer bena så han får et gløtt av min våte vagina, jeg ser at han blir hard før han krabber ned på kulvet og gir meg en fantastisk orgasme..... ;)

Jeg er midt i 40 årene normalt kjekk :-)

Vil gjerne hjelpe deg med å realisere fantasien din :-)

Skrevet

Høres ut som en deilig fantasi, også vice versa... Men tror nok jeg ville latt det bli med fantasien. Hadde synes det var for skummelt å møte fremmede for å gjennomføre noe slikt.... Tenk om de har herpes, eller andre sykdommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...