Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker gutter at vi biter (forsiktig) og slikker på brystvortene hans? Jeg elsker at gutten gjør det på meg, blir skikkelig tent av det. Men er usikker på hva gutten synes om det, kan det være opphissende for han også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer nok veldig fra gutt til gutt, så det beste er vel å spørre eller prøve forsiktig og se hvordan han reagerer.

Selv liker jeg det. Liker også litt biting i øreflippen :)

Skrevet

Har vært borti noen som synes det er kjempeopphissende, og andre som ikke er noe følsomme der i det hele tatt. Akkurat som oss kvinner egentlig ;)

Prøv deg frem :)

Gjest DyneTryne
Skrevet

Har ikke vært borti noen som har hatt behov for det iallfall.

Hadde likt det, hadde dem ikke vært piercet, er redd for at det skal væske og grøss! :spy:

Skrevet

Øreflippen vet jeg at gutter kan like ja :) Fint hvis de blir opphissete av kyssing på brystvortene også, jeg liker å gjøre det! Noen andre ting som kan tenne gutten? :D Jeg er nyforelsket og har fortsatt ikke hatt sex med gutten! tar gjerne imot noen gode tips :)

Gjest Gjestem
Skrevet

Søk litt rundt på forumet her om det. Jeg lærte meg deep throath her :ler: Veldig glad gutt da ja..

Min blir helt vill når jeg lysser/småbiter i flippen. Også er han veldig følsom på brystvortene.. Jeg kan derimot nesten komme om han slikker mine :sol:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Liker gutter at vi biter (forsiktig) og slikker på brystvortene hans? Jeg elsker at gutten gjør det på meg, blir skikkelig tent av det. Men er usikker på hva gutten synes om det, kan det være opphissende for han også?

JA!

Jeg er ultrafølsom der og en sirkulerende tunge gjør underverker!

Gjest Browniiez
Skrevet

Haha, kjæresten min har brystvorte-fobi omtrent! (hans egne). Vi tuller som oftest med det, når jeg stryker på han freaker han ut dersom han tror jeg har tenkt til å dra i dem elns. :ler: Å kysse gutten fra halsen, nedover magen, på innersiden av lårene osv er nok mer turn-on I think. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg forstår godt at menn vil gjøre det på kvinner. Kvinner har tross alt litt å suge/"bite" på.

Menn har jo bare flate greier der og "bryst"vortene de har er jo ikke noe spennende å berøre akkurat...

Hvorfor da gidde...? :kaffe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...