Daiquiry Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg opererte bort mandlene mine for snart to uker siden og skal liksom på jobb igjen på fredag. Men jeg klarer ikke å spise enda og det er like vondt som en halsbetennelse, men hundre ganger bedre enn det var i forrige uke. Så hva gjør jeg?? skal jeg gå på jobb eller skal jeg bli hjemme til jeg kan spise skikkelig???
Gjest Pax Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Fortell sjefen hvordan det er, be om å gå hjem hvis du ikke klarer å jobbe likevel.
Phantasy Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Det kan hende ting har bedret seg betraktelig til fredagen. Er to dager igjen Men prøv å dra på jobb, og om det ikke funker, så er det bare å si at du ikke kan være på jobb. Altså, det den over meg sa..
Daiquiry Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2007 Ja, jeg tror jeg skal hvertfall stille på jobb og se det an...kan jo ta med meg mat, som suppe og lignende..... Herregud som jeg savner mat!!!! pizza, hamburgere, chips alt sammen...har ikke spist meg mett på to uker...
Phantasy Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Jo, takk jeg husker det selv fra når jeg opererte mandlene og nå i høst når jeg tok visdomstanna og hadde det svære søkket baki der og fikk beskjed om å ikke spise fast og hard mat på 3 uker. Magen min ble et rent lite helvete etter altfor mye yoghurt og myk mat.. Jeg smattet i meg noe loff og lett grovbrød. Satt å moste det med tungen.. Men tørt brød er jo kjipe greier, men noe måtte jeg bare ha i meg.. Lykke til iallefall
wondergirl Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Å huff, det hørtes vondt ut! Jeg må kanskje fjerne mandlene selv snart, har en hoven mandel som dekker halve gapet. Er det virkelig så vondt?
Daiquiry Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2007 Jeg skal være ærlig å si at det er veldig vondt...den syvende dagen etter operasjonen var fryktelig...Det er viktig å ha nok smertestillende, jeg spiste pinex forte, ibux og voltaren hver 4 time...det høres mye ut, men for meg var det det eneste som virket. Jeg spiste ikke noe som helst den første uken, så du må regne med å gå ned i vekt. Men som min mor sier, det er bare for en stund, så er du kvitt dritten og du får aldri mer halsbetennelse osv...Så det er bare å få det unnagjort!!!!
wondergirl Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Huffoghuff... Håper hevelsen går ned av seg selv, pencillin hjalp ikke, og den dekker halve halsen :-( . Får ta det som en slankekur - "klar for bikinisesongen uten mandler!" Hmmm.
Daiquiry Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2007 Det høres ikke noe godt ut. Sikkert best å bare få deg gjort med en gang.....
Phantasy Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Mhm, er vel bedre å bare få gjort det.. Jeg tok det når jeg var litt mindre, og da er det ikke like smertefullt som det det er i voksen alder. Dette har leger og slikt sagt til meg i ettertid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå