Gå til innhold

Hilde og minstemann


Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Må bare innom dagboken din og se hvordan det går med deg. :wink:

Har du hatt mere blødninger?

Tror det går bra med deg - ellers hadde det vel stått noe nå?!? :sjarmor:

Klem fra Maya30 5+6 :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Har vært på møter på kveldstid hver kveld denne uken og har ikke fått trent i det hele tatt.

Er sliten, men det hjalp med en IKEA runde !

Har fortalt det til en kollega også nå, forteller det etterhvert som det passer. Tenker resten av de på jobben får vite det rett etter påske !

Lurer litt på når jeg skal fortelle det til de store barna ?

Er 5+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Heisann Hilde.

Lurer på det samme som deg:

Når fortelle barna våre at vi venter baby... :o

Barna til Mayamannen vil visstnok ikke at vi skal få barn... :-?

Må finne en finurlig måte å fortelle dette på... :wink:

Min gutt storgleder seg til å bli storebror - så her frykter jeg ikke negativ respons akkurat... Han skal ha en lillesøster - og hun skal hete Karoline!

Og sånn er det med den saken... :ler:

Håper du har en fin helg.

Mayamannen og alle barna er på Kvamskogen og renner på akebrett, går på ski og griller pølser og drikker kakao. Jeg er dessverre forkjølet. :cry:

Kunne heller tenkt meg å være med dem, ja...

Klem fra Maya30 6+1 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Har hatt en ny blødning i morges.

Dro på legevakten og deretter på ul. Legen kunne ikke finne noe inni livmoren, så det var vel det for denne gang.

Syntes litt synd på sykepleiren som bare ønsket å trøste, jeg ville bare få grine i fred. Ønsket henne dit pepperen gror, liker ikke at fremmede mennesker skal ta del i min sorg. Ikke ansikt til ansikt, man er så sårbar i sorgen tenker jeg så blottet og synlig. Kunne hun ikke la meg være i fred ?

Vel, de har prosedyrer på slikt og hun mente helt sikkert sitt aller beste.

Måtte ta blodprøve for å måle HCG nivået siden det var så tidlig i svangerskapet. Får ikke svar før på mandag, men jeg blør mye så jeg tror ikke det er noe under hjertet mitt mer.

Jeg bare griner og griner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Uff og uff. :cry: :-?

Det var ikke dette jeg håpet å lese.

Ville bare gi deg en trøsteklem. :kysse:

Skal tenke masse på deg og krysse fingrene for at dette bare er et mareritt og UL var feil... :-?

Trøsteklem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... :-?

Dette var ikke koselig lesing... Jeg vet ikke hva jeg skal si i en slik situasjon, annet enn at jeg føler med deg (selv om jeg ikke har opplevd det selv)!

Sender også masse trøstekoser :wink:

Jeg håper dere velger å fortsette med prøving, og har glede av det(!), og at du fortsetter med å skrive her i dagboka di!

Masse trøst og varme tanker fra

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, hvor trist :grine:

Dette skulle ikke skje flere nå synes jeg :sinna:

Mange trøsteklemmer fra en som har vært der og vet hvordan du har det :kysse:

Klem fra Håper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Takk for hilsninger jenter !

I går var en jævlig dag, bare gråt og gråt. Måtte dra på legevakten og få en sykemelding.

I dag har jeg vært på gjenbrukstasjonen med halve boden vår og vasket bilen for hånd. Greit å holde seg opptatt.

Vel vi får starte prøvingen igjen ganske snart, slik at det blir baby på oss i 2004 !

Nå har jeg spontanabortert på alle tenlkelige måter ; en gang i 16 uke, en graviditet utenfor livmoren og nå i 6 uke. Tror jeg må ha fått både min og naboens kvote i dette livet !

Har dårlig tid og skriver mer senere. Må jo innom dagbøkene her og se hvordan dere andre har det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde :D

Takk for at du stikker innom boka mi, og lykkeønskinger!

Du har rett; noen må stå for julebarn og nyttårsbarn, eller neste sommers barn! Og det er det vi er her for! :wink:

Så bra at du holder deg opptatt i en vanskelig tid! Og flott at du prøver igjen; da blir det nok din tur ganske kjapt igjen, skal du se! J :D eg følger med! :wink:

Nå skal jeg sove litt, jeg, så dagen kan start en gang til, bare litt senere!

Klems fra Lillen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette var veldig trist, og utrolig unødvendig :cry:

Lykke til neste gang ihvertfall. Nå må da du ha hatt din del av kvoten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Huff jeg leste ikke dette før nå. Håper at det ikke går for lang tid før dere får to blå igjen. Ville bare ønske deg masse lykke til videre og gi deg en god klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh... så trist. Jag började läsa din dagbok och blev så glad, gravid med fjärde barnet... och så... :( trist trist

Jag hoppas det går bra med nya försök. Det är många som spontan aborterar, de flesta vet inte om det och många pratar inte om det. Jag är lite rädd för det själv.

stor klem fra

Furstinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Tusen takk for hilsninger jenter 1

Det er ok å ha et sted der "alle" vet hva som har skjedd. Her ute i verden var det bare tre av mine nærmeste veninner som visste at jeg var gravid.

Var og tok en ny hcg prøve i dag som jeg skulle få svar på etter kl 14 men jeg måtte nok pent vente til i morgen ja .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du, takk for hilsen i DB min.

Har du fått svar på HCG prøven din?

Jeg var også og tok blodprøver i går, men etterpå var jeg på ul og så at alt sto bra til, så jeg bryr meg ikke om resultatet av prøven :)

Klem fra Håper 15+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Ville egentlig bare stikke innom og gi deg:

<<<<<<<<<<<<blå vibber>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Håper det ordner seg snart for dere. :hoppe:

Har hørt at det er mange som blir gravid rett etter en abort... :roll:

Håper dette stemmer for dere også. :wink:

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hilde K S

Nå har jeg fått svar på hcg prøven og den var under tre.

Vel, det var det halmstrået.

Har advart min kjære om at det blir yyye elskov i tiden fremover, men han synes ikke det var en advarsel, mer en hyggelig beskjed !!

Må løpe, toåring gråter !

Takk for hilsninger og blå vibber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei meg på dine vegner.

Håper virkelig dere får klaff snarest mulig.

Deler foresten din filosofi med tanke på når man får barn.

Jeg var 22 år da første mann kom og har som mål og være ferdig før jeg blir 30 år (har 1 1/2 år) på meg.

Innbiller meg at vi får tidligere frihet til å reise, oppleve ting, når barna kommer såpass tidlig. Yngstemann vil være 15 år når vi er 45 år og da har vi nok ganske god økonomi og kan ta oss virkelig ut av og til.

Lykke til Hilde. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var leit å lese om... :cry: Vil bare si at jeg tenker på deg, og håper det ikke går lang tid før det klaffer igjen, ofte er det jo også sånn at det tar kort tid...Lykke til og klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...