Mamma til 3 Skrevet 30. mai 2003 #121 Del Skrevet 30. mai 2003 Hei Hilde. Lo godt av deg i boka mi Kald grandis med melk er er også godt til frokost og tacos mmm, det er jo alltid godt. Apropå mat, jeg er sulten, sitter på jobb og har kun tørre knekkebrød med vann til. Har så lyst på grønnsaksuppe og i morgen skal jeg lage det. Det er det beste jeg får tror jeg..rykende varm suppe med varme sprø rundstykker og smør. Til drikke rødvin. Det er godt det... Nå må jeg nok klare meg med vann e.l, men det er kjempegodt uansett. ÅÅÅÅÅÅ, natta er så lang, ennå har jeg 4 og en halv time igjen...... lengter etter senga jeg... Ønsker deg en super helg! Klem Jente 29. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 30. mai 2003 #122 Del Skrevet 30. mai 2003 Halloen ! I dag skal jeg på blåtur med jobben. Har kjøpt rusbrus :oops: og har planer om å drikke meg pittelitt mer en litt beruset. Finner det avslappende. Resten av helgen går nok med til eksamenslesning. Jippi ! Men til neste helg er eksamen overstått, så dersom jeg tar et lite krafttak nå, så går det nok bra. Dersom jeg stryker en gang til får nok selvtilliten min en aldri så liten knekk jah ! God helg, folkens ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2003 #123 Del Skrevet 30. mai 2003 Good helg og kos deg på blåturen - det er kjempeartig å være med på slike turer :D Håper det blir min tur snart da Tusen takk for hilsen også i dagboka mi :D T-9/38+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. juni 2003 #124 Del Skrevet 1. juni 2003 Blåturen var gøy den. Vant konkurransen om å mase mest i bussen... Angående ny prøving ; Jeg fikk mensen på mandag. Jeg og mannen diskuterer mye om dette. Av og til får jeg voldsomt lyst å prøve igjen, andre dager mener jeg at han kan ta en telefon til legen for å sterilisere seg... Føler meg fortsatt litt forvirret ! Og akkurat nå er det så mye som skjer, så det ligger nok litt på is. Kanskje det beste hadde vært om jeg bare hadde blitt gravid ? Fortsetter å skrive i dagboken på sidene her til vi har bestemt oss. Dersom det ikke blir mer prøving, ber jeg moderator bytte navn på dagboken og flytter den over på generell dagbok. Og de som ikke fortsetter å besøke meg der, ja de kommer jeg til å sende seks pm til hver dag for at de ikke skal glemme meg ! Sitter nå inne i finværet og prøver å lese til eksamne JAH ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. juni 2003 #125 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg tror det bare er noe som ligger i bakhodet på oss som er i fruktbar alder... Så lenge vi har muligheten: ønsker vi oss fra tid til annen flere barn... Ta den tiden dere trenger. Skal besøke deg selv om du skifter til generell dagbok... :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #126 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg håper også at du vil fortsette å skrive dagbok Hilde :D men det er forståelig at man kanskje funderer om man ønsker å fortsette. Satt litt med de samme tankene når det gikk mnd. etter mnd. uten at noe skjedde. Jeg skal besøke deg på Generell Dagbok jeg også om du bestemmer deg for å flytte :blunke: T-6 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 2. juni 2003 #127 Del Skrevet 2. juni 2003 Skal hilse på deg uansett hvor dagboken din ligger jeg Hilde :D Klem fra Wit 17+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. juni 2003 #128 Del Skrevet 3. juni 2003 Nå er jeg LETT HYSTERISK !!![/ Faens eksamen ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2003 #129 Del Skrevet 3. juni 2003 Det var på slutten av uka du skulle ha eksamen ikke sant? Dette går kjempebra. Det er bare å gutse på bittelitt til, så er det over. Og denne gangen står du. Jeg sitter også å knoter med eksamenslesing, fredag det over for meg også. Vi holder ut!!! <<<<<<<<motivasjonsvibber>>>>>>>> Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. juni 2003 #130 Del Skrevet 3. juni 2003 Hei, hur e legat Hilde? Lenge siden jeg har hørt noe...... Eksamen snart over nå???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 3. juni 2003 #131 Del Skrevet 3. juni 2003 Ønsker deg all mulig LYKKE TIL på examen, *krysser fingrene for deg og sender mange positive tanker!!!* Tenk så deilig når den er over i hvertfall, og kan tenke på andre ting... :blunke: Jeg tenker i hvertfall på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. juni 2003 #132 Del Skrevet 3. juni 2003 Lykke til da, Hilde. :kysse: Ser du hvor mange som sender varme tanker til deg nå... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. juni 2003 #133 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg tar bølgen med alle de andre her inne! Heia Hilde! Tenk på tiden etter eksamen... Da er du ferdig, og kan gjøre noe morsomt! Tvitvi! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. juni 2003 #134 Del Skrevet 3. juni 2003 Tusen takk, jenter ! Helsikes eksamen ! Jeg kommer til å døøøøø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 3. juni 2003 #135 Del Skrevet 3. juni 2003 Du dør ikke Hilde. Eksamen går nok kjempebra skal du se :D Hadde samme følelsen selv uken før min eksamen. Får resultatet i midten av juni, men helt elendig kan det ikke ha gått. Takk for koz hilsen i dagboka mi også. Formen er litt bedre idag :D Klem fra Wit 18+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. juni 2003 #136 Del Skrevet 4. juni 2003 Takk for at du tar deg tid til å stikke innom, selv om du vel er ganske opptatt for tiden... :D Det er riktig at menn er dumme, derfor er jeg sjeleglad for at jeg fikk muligheten til å bli kjent med alle her inne. Orker ikke så mye sex at det gjør han impotent...ingen fare (jeg derimot...får gnagsår; akkurat som Matahari)! Annenhver dag får holde i denne syklusen! God ide og begynne med befruktningstankene nå, så jeg kan samle opp til når det virkelig gjelder! TAKK. Leseleseleseleseleseleseleselese Lesetanker fra meg... Detta fixeru! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. juni 2003 #137 Del Skrevet 4. juni 2003 Lykke til i morgen til meg selv ! Jeg er en knasande flott dame, og dette kommer til å gå utmerket. Det gjør ingenting om jeg ikke kan alt pensumet. Neida dette kommer til å gå så fiiiiint atte. ( ) Hilde, litt selvironisk i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. juni 2003 #138 Del Skrevet 4. juni 2003 Side ti! hihihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. juni 2003 #139 Del Skrevet 5. juni 2003 *Puster (kanskje) lettet ut* Er nesten mer stresset nå enn før eksamen. Oppgave 1 ; har jeg forklart nok og gitt mange nok eksempler ? Oppgave 2 ; har jeg skrevet for mye om begrepet ? Oppgave 3 ; hva søren mente de egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 5. juni 2003 #140 Del Skrevet 5. juni 2003 Endelig ferdig med eksamen. Gratulerer. Helt vanlig å være forvirret da og usikker på hva man egentlig holdt på med "der inne"... Det gikk nok fint skal du se. Har inntrykk av at du er riktig flink til det du foretar deg. :D Har fått med meg at du har "flyttet over til" vanlig dagbok. Skal du fortsette der nå eller? Ønsker deg uansett lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg