Gjest Mayamor Skrevet 21. mai 2003 #101 Del Skrevet 21. mai 2003 Måtte le da jeg så meldingen fra deg... Nå vil jeg ikke love noe, for det dumme er det foreldremøtet kl.18.00. - 20.00.... :-? Føler jeg kommer så altfor sent til treffet... :oops: Jeg må gå på dette møtet også... Klem fra Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 21. mai 2003 #102 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei Hilde :D Jeg er en utflyttet tromsværing egentlig da. Fra Tromsø. Klem fra Wit 16+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. mai 2003 #103 Del Skrevet 22. mai 2003 Hilde...? Det er faktisk noen dager siden du har skrevet i din egen dagbok, så nå kan jeg mase litt også! Vet jo at du har vært på kg ikveld... Nå ligger du sikkert i sengen din... Hva tenker du for tiden da? Tenker du noe mere i retning graviditet? Bruker du prevensjon nå? Håper du har det bra! Nå har jeg mast og snoket nok! Klemmer kan du få uansett om du er syk eller ikke! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. mai 2003 #104 Del Skrevet 23. mai 2003 Hei alle sammen ! Har hatt det utrolig travelt i det siste. Jeg er oppnevnt som megler i Konfliktrådet og har vært på opplæring der. Veldig morsomt, treffer mange interessante og greie folk der. Men det er også krevende siden opplæringen er av work shop modell som går ut på mye at vi lærer selv via diskusjon, refleksjon og rollespill. I tillegg har det vært skole og jobb og unger og 17 mai, men i dag har jeg fri, så nå skal jeg ta litt husarbeid. Kanskje jeg finner ut hvor servanten på badet er ....... Neste uke er jo en superuke, da har jeg fri torsdag og fredag og uken etter det har jeg fri tre dager til eksamen. Angående flere barn er jeg fortsatt ikke sikker, men mensen er i allefall i anmarsj, det er ikke så vanskelig å kjenne ! Og bra, ja det har jeg. Jeg liker å ha litt å gjøre på, men nå ser jeg fram til å få litt fri innimellom også. Også sommerferien da ! Vi er en sånn type familie som ser fram til ferien for da kan vi tilbringe tid SAMMEN. I motsetning til de som går fra hverandre fordi de ikke takler å være sammen mer enn en kveld av gangen så nyyyyter vi feriene. I år skal vi nordover der tvillingene til min svigerinne skal døpes. Har ikke sett dem annet enn på bilde, så det gleder jeg meg utrolig til ! Etter det skal vi kjøre Sverige hjemover og se om vi finner noen fine steder med sol og basseng der vi kan være noen dager og bare slappe av og la ungene kose seg. God helg ! Det kan jeg forresten stike innom dagbøkene og si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. mai 2003 #105 Del Skrevet 23. mai 2003 Er ganske lik deg på enkelte områder: Når vi har mye tid sammen: ja da koser vi oss. Vi krangler dessverre mest når vi har liten tid sammen. :oops: Kanskje vi burde heller sette mer pris på den lille tiden vi da har sammen - men vi mennesker er rare... Håper du får en riktig fin helg. Klem fra Maya30 :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #106 Del Skrevet 23. mai 2003 Heia Hilde! Stikker innom og sier tusen takk for hilsen i dagboka mi. Ja her skorter det på tida og det var som nevnt en bonus at jeg oppdaga at jeg er T-16 og ikke T-17 :D - en mindre dag her i gården. Håper du får en super duper helg og koser seg masse. Klemz T-16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 23. mai 2003 #107 Del Skrevet 23. mai 2003 Heisan, stikker innom for å ønske deg en god helg. Du er jo bare den turbo- dama...Klarer du og gire ned for å kose deg og slappe av i helgen tro..?! Kos deg i hvertfall uansett hvordan du tolker det.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2003 #108 Del Skrevet 24. mai 2003 Hei Hilde! Tusen takk for koselig hilsen i boka mi. Du skriver at du har blitt oppnevnt som megler i Konfliktrådet. Hvordan gikk det til? Jobber du innen rettsvesenet? (Eller skal jeg kanskje ikke spørre om slike ting?) Det hørtes innmari spennende ut i hvert fall. Du er jo en stilig dame da. Suser rundt med hundretusen gjøremål og jobb og familie og... ja, alt mulig. Jeg sier som Lillen; stå på Supergirl! Håper du får en deilig helg med familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2003 #109 Del Skrevet 25. mai 2003 Hei Hilde! Jeg må skrive et innlegg til til deg jeg. Jeg beskrev jo på Snikk Snakk hvordan du ser ut. Men jeg følte for å forklare meg, for det så litt teit ut når jeg leste det etterpå. Det jeg prøvde å få frem var at jeg ser for meg deg som en sånn travel dame som har hundre ting på tapetet, og derfor hopper oppi sine jeans på vei ut av døren med kaffen i den ene hånda og tannbørsten i den andre på vei til jobben. Så derfor ser jeg deg for meg som slank, travel og ukomplisert i stilen. (Min rake motsetning med andre ord; jeg har blitt en orntli sofa-slappfisk.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. mai 2003 #110 Del Skrevet 26. mai 2003 Heisann Hilde. Tusen takk for tipset ditt. :kysse: Neida - det er sikkert ikke noe farlig, men kunnskap minsker "frykt"... Men jeg tror jeg sier tusen takk for invitasjonen til i morgen, men nei takk. Jeg vil ikke klare å være inne på Peppes før 20.30. Og det føler jeg er litt for sent... Dessuten kommer barna til Mayamannen på onsdag - alltid noe å ordne til i huset og slikt... + at Mayamannen jobber ekstra mye i dagene før barna kommer - slik at han kan være mest mulig sammen med barna sine når de endelig er her... Vanligvis jobber han 14-16 timers dager. Noen ganger mer... :-? Sånn er det med de selvstendig næringsdrivende dessverre... Håper dere får det koselig i morgen og at dere vil gjenta det snart... For da blir jeg gjerne med. Klem fra Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. mai 2003 #111 Del Skrevet 27. mai 2003 Kos dere i kveld. Kommer nok til å tenke på dere ja. Skulle heller vært med dere... :-? Får ta det igjen en annen gang. Klem fra Mayamor (uvant å skrive det gitt... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. mai 2003 #112 Del Skrevet 27. mai 2003 Kos dere i kveld da! Jeg kan ikke være med selv da jeg får besøk fra Oslo for bare denne kvelden. Gleder meg masse til det!!! Du får komme med tilbakemelding på hvordan det gik da! :D Klem fra Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. mai 2003 #113 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei, Hilde! Håper du har hatt, eller har, en koselig kveld! Spennende å møte andre her inne, tenker jeg!? :D Jeg har også det inntrykket av deg at ting går litt i ett noen ganger rundt deg, fordi du er så aktiv Men utseendet har jeg ikke stusset ett sekund på; har ikke du deg selv som avatar da?? Ha en fin uke! Ikke stress deg helt bort fra oss, da Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. mai 2003 #114 Del Skrevet 28. mai 2003 Ser dere hadde det koselig i går. Skulle heller vært med dere. :cry: Neste gang - ja neste gang... da har jeg også lyst... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 29. mai 2003 #115 Del Skrevet 29. mai 2003 Her var det blitt mange hilsener , og jeg, min hektiske dame har ikke hatt så mye tid til å svare. Tusen takk for hilsninger, det er alltid så koselig. Maya ; det var veldig koselig og gøy. Humoren var topp. Kanskje mennesker som tør å møte opp på slike ting er litt uhøytidelige og selvironiske ? Lillen ; Ja, det var en kosleig kveld ! Prøver å ikke stresse så mye, men akkurat nå går livet mitt i 200 og jeg kjører etter i 100 og prøver å ta det igjen ! Nå er det "bare" skoleavslutningene for barna, fagsamling i konfliktrådet og blåtur utenom de "vanlige" tingene.... Ja også eksamne om en uke, jippi. Og jeg ligner selvfølgelig på Tommy, det har det vel aldri vært reist tvil om? Kipa ; turbo ? Jeg ? Tja periodevis er jeg nok det. Bare neglisjerer barna, så får jeg tid til alt. ( Dårlig samvittighet ) Må ta vare på sur toåring nå og lese litt til eksamen etterpå ! Hiiihaa. Så skal vi i bursdag hos naboen. Klemmer til alle ! ( Leses i tonen til en eller annen amerikansk Tvserie kjendis i samme tone som ; "drinker til alle!". Kan bare ikke si det her, nesten alle er jo gravide ! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 29. mai 2003 #116 Del Skrevet 29. mai 2003 Hei hei! Det høres ut som en travel dag,på en fridag. Er det ikke mulig å bruke dagen til å samle krefter? Varm dusj...jenteblad, noe frukt og stillhet? Ingen som passe barna for deg litt?? Ha ellers en fin fin .....bare dumt at det blåser når det regner nå. Ikke paraply vær....hehe.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 29. mai 2003 #117 Del Skrevet 29. mai 2003 Hei Hilde! Jeg må skrive et innlegg til til deg jeg. Jeg beskrev jo på Snikk Snakk hvordan du ser ut. Men jeg følte for å forklare meg, for det så litt teit ut når jeg leste det etterpå. Det jeg prøvde å få frem var at jeg ser for meg deg som en sånn travel dame som har hundre ting på tapetet, og derfor hopper oppi sine jeans på vei ut av døren med kaffen i den ene hånda og tannbørsten i den andre på vei til jobben. Så derfor ser jeg deg for meg som slank, travel og ukomplisert i stilen. (Min rake motsetning med andre ord; jeg har blitt en orntli sofa-slappfisk.) Ja, det lurer jeg også på. Stemmer dette Hilde? Har du kort rødt viltert hår også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. mai 2003 #118 Del Skrevet 29. mai 2003 Hei "Turbo Hilde" Takker for hilsen i boken min.. Du er jammen en travel dame ser jeg.. Puh.. Ble små sliten bare av å lese jeg... Hehe.... Kos deg i bursdags selskap idag da Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2003 #119 Del Skrevet 29. mai 2003 Hei Hilde (eller, bedre i ditt tilfelle; heia Hilde!!!) Neida, skal ikke dra denne turbo-greia så veldig mye lenger nå... Det var forresten veldig spennende å lese om meglerstillingen din. Jeg er helt enig med deg om at dette er noe å være stolt av. Som du selv skriver; de var ute etter noen med dine egenskaper. Ikke verst! Da har du jo nesten papirer på at du er menneskekjenner da! Tøft! Du skrev i dagboka mi at du syntes det var rart at jeg fikk mensen med såpass høyt HCG-nivå. Jeg fikk beskjed om at det ikke var unaturlig, det var noe de hadde håpet på. Det sies (i hvert fall på pregnancyloss.com) at man ikke får mensen før ca 4 uker etter at HCG når null. Dette er visstnok bare tull. Det er helt utelukket at jeg har blitt gravid igjen etter utskrapningene, både fordi de har sjekket annenhver uke at jeg ikke har hatt eggløsning, samt at jeg er "heavy preventert"... Det har sikkert ligget igjen rester som har produsert, eller i hvert fall inneholdt, HCG. Men nå er det nok flushet ut! Jeg håper du får en kjempefin langhelg. Og eksamen - det går nok bra! (Prøver du forresten å bli gravid igjen nå, eller er det foreløpig lagt på is?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. mai 2003 #120 Del Skrevet 29. mai 2003 Heia! Tusen takk for at du stikker innom hos meg, Hilde! Siden du spør; tok en test idag igjen (en uke siden forrige), og den funka like dårlig som de andre... Venter bare på mens... Tid til å slappe av i helgen? Ha en fin helg i alle fall! Det virker som du trives godt som aktiv! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg