Gå til innhold

Hilde og minstemann

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S

Ser at du ble skillelig SKIKKELIG lei deg Wit !

Bare litt humor hos meg i dag.

Faktum er at det var nok ikke like leit å miste denne gangen. Klarer ikke helt å skjønne hvorfor. KAnskje jeg bare forskyver hele greia siden det var så kort tid siden forrige gang ?

Første gang jeg mistet hadde jeg ingen barn, måtte føde den lille og DET var traumatiske greier.

Nå har jeg jo tre barn, det fulgte ingen smerter med og det har vært ufattelig travelt den siste tiden for meg.

Vet ikke noen ting akkurat nå, ha kanskje rett og slett ikke tid nok til å sette meg ned å finne ut hvorfor jeg ikke ble så ufattelig lei meg denne gangen som de forrigen gangene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ooops, kom visst dobbelt her ja :oops:

Men da så du jo at jeg følte med deg :D

Klem fra Wit 13+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å se at du takler dette bra, Hilde!

Tusen takk for pm'en det var fint at du sendte den til meg, da ble alt litt greiere!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen i dagboken min Hilde :)

Vet hvordan det er med at man oftest er innom egen gruppe, men nå er min gruppe liten da :D , har derfor tid til av og til å hilse på dere andre også...

Klem fra Wit 13+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde!

Hvordan går det med deg for tiden? Travle dager...?

Håper du føler deg bra, og at skolearbeidet ikke er altfor stressende!

Har du noen tanker angående prøving, eller venter du kanskje til du har fått det litt mer på avstand? (håper dette ikke virker som masing, for jeg bare lurer...)

Ha en fin uke og helg!

Masse klemmer

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Hallo alle sammen og tusen takk for hilsner. Det er alltid så oppmuntrende !

Jeg STRØK på eksamen :grine:

Hadde nesten ventet meg det at jeg ikke var helt til stede ettersom oppkast og diare ankom senere på eksamensdagen, i tillegg til at tankene mine nok var bortreist pga saen.

Men det verste er at jeg KAN jo stoffet, hadde ikke lest en av oppgavene godt nok også var det litt tynn besvarelse. Men hva faen venter sensor seg når jeg har feber og må konsentrere meg om å ikke være kvalm ?

I går fikk jeg et akutt og helt uventet ønske om å få en unge til.

Tekstet til mannen som ble noe overrasket, men svarte javel....

I dag er jeg usikker igjen. Tror jeg må få 17 mai og eksamen ut av verden først, så skal jeg begynne å tenke for alvor (hjelp!!!)

Hilde - med første stryk på eksamen noensinne. JAja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Uff - ikke noe kjekt å stryke på eksamen . :-?

Men tenk på alt du har vært igjennom i det siste - så ligger nok forklaringen der... :wink:

Synes du er flink jeg som klarte å gjennomføre eksamen i det hele tatt. :kysse:

9 dager til 17mai.

Babylaging etterpå da... :sjarmor:

Klem fra Maya30 :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskinger og hilsen i boka mi, Hilde!

Jeg setter stor pris på det...

Synd at du strøk på eksamen! Hvis det er en trøst, så hadde jeg nok ikke klart det jeg heller, om jeg hadde vært i den formen du var i... :wink:

Ta tiden fremover, etter 17.mai, til hjelp når det gjelder dine tanker og ønsker om å sette et nytt liv til verden... Kanskje du har ferie også!?

Slapp av og kos dere iallefall!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tusen takk for lykkeønskinger i boka mi. Det betyr mye!!! :kysse:

Kjempe trist å lese din historie. Du får tenke at det er ingen ting du ikke kan ta opp igjen. Føler du at det er riktig å prøve en gang til, så gjør dere det. Eksamen kan også tas om igjen... :) Stå på!!!

Føler med deg!!!

Klem Lux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde

Takk for gratulasjonshilsen i boka mi.

Vi har prøvd siden juni i fjor, så vi har prøvd mer eller mindre 1 år.... Håper at vi lykkes snart. Prøvde ikke så intens i starten. Det er først i det siste at jeg har prøvd å finne ut når jeg har el etc...

Klem Lux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boka mi. Boka det gjelder er Henning Mankell sin, den heter Før frosten. Litt skummel, men har lest verre.

Skal komme med Eurodisney rapport til uka, men tror helt sikkert at det er moro både for barn og voksne..

Nå må jeg stikke..1000 ting å huske før vi drar..

Klem jente 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Jo kanskje jeg blir med på treffet.

Koselig å utvide bekjentskapskretsen sin synes jeg.

Må se hvordan det går med å ordne barnevakt den dagen.

Men det pleier nå ordne seg...

Ønsker deg og dine en flott 17 mai.

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Hilde for koselige ord i dagboka mi, jeg trengte faktisk en oppmuntring. Men det hjalp med litt oppmuntring. :P

Håper alt står bra til med deg, jeg stikker innom her og ser til deg av og til.

Klem Pearl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hei !

Det er så koselig å skrive dagbok her !

Får jo all den trøst og omsorg jeg har behov for.

Angående eksamen så var det ikke sååå nedtur. Mange har høye forventninger til hva jeg kan klare og når jeg sa jeg hadde vært syk så kom kommentarer som ; ja, men det gikk vel bra for det, du er jo så flink osv.

Så derfor tror jeg at det å endelig møte veggen, ikke være superkvinnen som klarer alt var befriende. Rart, ikke sant ?

Det hadde forøvrig vært mye verre å blitt deppa, men det var bare ok. Kanskje jeg begynner å bli en smule eksentrisk ( les ; gal )

17 mai ; frokost

dusje, kle på alle

gå i toget fra Skjold skole til Midtun

Løpe hjem, spise hot dog eller rømmegrøt

Løpe til skolen, ta i mot isen fra isbilen, ta i mot kaker og kaffe.

Være blid og glad og takle alt det som kommer til å skjære seg.

Er med i 17 mai komiteen på skolen og gleder meg ALLER mest til jeg kan krype ut av tynnstrømpebuksen og slenge meg på sofaen.

Er sikekrt bare fordi jeg er så snylte forkjølet i dag. ( Har det værre enn da jeg strøk på eksamen )

God 17 til dere da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Hilde!

Etter å ha lest et langt og koselig innlegg du har skrevet til meg i dag, så er jeg overbevist om at du er superkvinne uansett! :kyss:

(jeg kaller jo alle de gode jentene her inne for supergirls... :wink: )

:D Jeg ble så glad for innlegget ditt!

Angående morgendagen, så har jeg ikke kjøpt test, nei! Og det synes jeg er en flink ting å (ikke) gjøre, for jeg hadde da antageligvis brukt den altfor tidlig, og uansett fått et negativt svar... Venter heller på mensen, så får vi se hva som skjer!

Kjempestolt av meg selv! :D

Tusen takk for blå tanker og for at du er såpass realistisk og oppriktig!

Håper sofaen ikke er så altfor langt unna for deg i morgen,

og god bedring!

Klemmer fra Lillen

(er så greit å klemme deg gjennom nettet, for da blir man ikke smittet! Du kan få så mange klemmer du bare vil fra meg!)

PS: Livmortappen min har mistet sin stemmerett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Oh shit Hilde! Jeg har faktisk ikke sett innlegget ditt angående stryken til eksamenen din før nå. Så da har jeg ikke fått sendt deg noen sympatimelding. I hvert fall, STAKKARS DEG!!! Så utrolig kjipt. Det er nok ingen god følelse, særlig når du egentlig var god for mye mer. Nå mener jeg ikke at det er verdens undergang, kontinuasjon er til for å brukes. Men det er jo ikke gøy mens det står på. Jeg synes jo i grunn du har en rimelig god unnskyldning da. To stk SA, en stk forkjølelse og tre stk barn er jo legitimt. Men det er det jeg har sagt hele tiden - vårsemesteret 2003 har vært no' dritt fra ende til annen. :ler:

Tusen takk for koselige hilsner i boka mi. Alltid hyggelig å lese innleggene fra deg.

Lykke til med komitèinnsatsen i morgen. Det går nok strålende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Gratulerer

Flink du.

Vi har kun vært borte på Hellen skole i dag.

Ellers var vi hjemme (ikke helt i form i dag heller gitt... :-? )

Ser at det er foreldremøte 27 mai kl. 18.00. men lurer på å ta turen inn på Peppes etterpå...

Må høre med Mayamannen om det går greit.

Hadde vært så koselig å møte deg etterhvert.

Klem fra Maya30 :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Det er rart med meg når en dag bare løper avgårde i 100 km i timen. I går kveld var det kjempevanskelig å roe ned. Så etter å ha løpt i ett fra 14 - 19.30 satt jeg og skrev evaluering og lister over overskuddslager atter salget på 17. Synes det var vanskelig at dagen var over !!!!

Ellers forløp det greit, var selvfølgelig noen ( bare en ) som ikke møtte på avtalt sted til avtalt tid. Vi fikk kjeft for at kaffen var for dyr ( 10 kroner ) så vi satte den ned til 5,-. Og jada, da maste folk om at kaffen var så billig....

Samtidig var det gøy, treffer jo mange kjentfolk og det er kjekt. Lagånden i tredjeklassene er god og det var ikke mange som ikke stilte og gjorde sin del. Så en honnør til tredjeklasseforeldrene ved skolen vår !

Lillen ; jeg tror sannelig alle klemmene fra deg har gjort meg MYE friskere !

Matahari ; takk for hilsen, og ja vårsemesteret har vært tøft !

Maya ; nå har du skrudd opp forhåpningene her, så nå må du bare stille !

Tror jeg må ta en tur ut i finværet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

ville bare sende deg en liten hilsen.

Du sto virkelig på i går. Håper du får roet ned i dag og samlet litt energi til uken.

Leit å lese om det du har vært igjennom den siste tiden.

Håper du har det bedre nå.

Gode tanker fra ny dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...