Gjest Hilde K S Skrevet 28. mars 2003 #41 Del Skrevet 28. mars 2003 Takk for hilsninger, dere er alle så søte og støttende ! Nå kom mannen hjem fra reise i dag og det var deilig. Hadde ikke fått kjent på at jeg hadde savnet han sånn før han sto der. Goingen min ! Tror jeg setter en grense for meg selv på prøvingen til minstemann er fire når (evt) babyen kommer ! Tenker mye for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. mars 2003 #42 Del Skrevet 30. mars 2003 Forstår deg godt. Jeg håper jeg blir gravid igjen med en gang etter fødselen (her gjelder det å tenke positivt... :oops: ) - slik at jeg ikke blir en "gammel" mor... :-? Hadde vært kjekt dersom vi kunne være ferdig med småbarn før fyllte 50... Med småbarn mener jeg barn under 15 år... Følger med deg og synes det er kjekt at du fortsetter å skrive her. :kysse: Klem fra Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 31. mars 2003 #43 Del Skrevet 31. mars 2003 Hei du. Hvordan går det med deg? Virker som du tar det kjekt, men kan bare prøve å forestille meg hvordan det føles å miste Sender en klem og gode ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 31. mars 2003 #44 Del Skrevet 31. mars 2003 Hei Hilde-mor! Håper det går bedre med deg! Tenker jo på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. april 2003 #45 Del Skrevet 2. april 2003 Takk for hilsninger ! Klips ; ja jeg tar det vel nokså bra etter den første grinereaksjonen ! Men jeg har tre barn og jeg mistet første gangen jeg var gravid. Da hadde jeg mange tanker om at jeg kanskje ikke kunne få barn, og den delen slipper jeg nå. Samtidig var vi jo ikke direkte prøvere, men når jeg var gravid så var det velkomment og utrolig kjekt. Min erfaring er at det var mye vanskeligere å forholde seg til det første gangen enn nå. Jeg er utrolig heldig som har tre barn, mange strever så med å få sine og det har ikke jeg gjort. Tenker mye fram og tilbake i forhold til å få et barn til og noen ganger kjennes livet ok som det er nå. God økonomi og minstemann som blir større og større - derav tankene om å gi seg helt når han er fire. Det gir oss litt over et år på å prøve. Holder på å lese til eksamen og har lesedag i dag og i morgen. Konsentrasjonen er på nullnivå og det er motivasjonen også. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. april 2003 #46 Del Skrevet 2. april 2003 Hei Hilde!! Håper det går bedre med deg ja! Tenker på deg skjønner du! Ellers så skjønner jeg veldig godt med det der leseprosjektet ditt. Tror ikke du har den beste konsentrasjonen nei. Men jeg kan trøste deg med at det har ikke jeg heller, og jeg har fire eksamener innen utgangen av mai... Har ikke stor tro på at det går bra, men jeg skal nå prøve da... Lykke til videre!! Klem fra magnhild og Knerten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper Skrevet 3. april 2003 #47 Del Skrevet 3. april 2003 Heisann og takk for hilsen. Ville bare stikke innom for å vise at jeg tenker på deg. Håper dere blir gravid fort hvis det er det dere bestemmer dere for. Lykke til med skolen og alt. Klem fra Håper 16+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 5. april 2003 #48 Del Skrevet 5. april 2003 Tusen takk for hilsen i dagboka mi.... Önsker deg allt godt og sender deg noen gode varme tanker og en god klem. Lottemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. april 2003 #49 Del Skrevet 5. april 2003 Hei alle sammen og takk for hilsninger ! Hadde eksamen i går, og har siden torsdags ettermiddag gått med en halvkvalm følelse og vært utrolig trøtt. I natt har jeg bare kastet opp og kastet opp. Burde jo tenkt at med tre barn med omgangssyke så følger jo jeg naturligvis etter. Glemmer fra gang til gang hvor ufattelig vondt det gjør.... OG sender varme tanker til de med alvorlig svangerskapskvalme som kaster opp i ni månder ! Men nå er alt så meget bedre og kanskje jeg skal forføre noen i kveld ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 5. april 2003 #50 Del Skrevet 5. april 2003 *God bedring til dere alle sammen* Håper du har det bedre nå....... *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. april 2003 #51 Del Skrevet 7. april 2003 Gratulerer med vel overstått eksamen. Venninnen min, mannen hennes og deres 3 barn ligger i omgangssyke nå, så jeg tror det "er noe som går" - som det så fint heter... Tusen takk for bursdagshilsen i går. Er ikke helt i storform, men har ingen rett til å klage... :oops: Klem fra Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. april 2003 #52 Del Skrevet 11. april 2003 Er litt treg med skrivingen og må ta meg en tur innom dere andre snarest ! Fy på lanken for Hilde som er så treg ! Det har vært en travel uke og mye å gjøre med veiledning, kurs og venner. ( blitt lite familie også !) Tenker mye på om jeg faktisk kanskje ikke vil prøve å bli gravid igjen. Det er utrolig stressende og hemmende å ha mistet så mange ganger. Hver gang jeg er langt fra sykehus eller har noe jeg har lyst til å brke tid på stresser jeg i forhold til at jeg tenker mye "hva om det kommer en blødning nå" osv. Samtidig så kommer lysten ikke bare krypende men stormende over emg når jeg feks leser i dagbøkene til de andre på sidene her osv. En smule forvirret rett og slett ! God påske da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. april 2003 #53 Del Skrevet 11. april 2003 Hei, Hilde! Nå er dt en stund siden jeg har skrevet her, men jeg følger med likevel vettu! Tusen takk for snille ord i boka mi :D Jeg forstår godt at du er litt i tvil etter mange vonde opplevelser... Men tenk på alt det fine ved et nytt normalt svangerskap og et nytt medlem i familien! (det er jo det som får en til å prøve og prøve...) Jeg blir jo ikke "førstegangsgravid" jeg heller, siden jeg har tatt den aborten; så jeg vet ihvertfall at jeg kan få barn (med mindre noe ble ødelagt under ingrepet selvsagt, men det er det jo absolut minimal sjanse for, for tiden etterpå var jo helt grei!)! Det er godt å vite at man er fruktbart materiale Jeg sender deg masse positive tanker, som du kan bruke etter behov Håper neste lørdag, og dagene etter, blir mensfrie dager for deg! Lillen-klems! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. april 2003 #54 Del Skrevet 16. april 2003 Sender deg mange gode tanker - og ønsker deg en GOD PÅSKE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. april 2003 #55 Del Skrevet 21. april 2003 Teste positivt i dag, så nå har jeg ni månder å venne meg til tanken igjen ! Har tenkt mye fram og tilbake og egentlig kommet fram til at dersom jeg ikke var gravid nå, så skulle vi legge prosjektet på hyllen og være fornøyet med de tre vi har ! Skulle ønske jeg kunne spre litt fruktbarhet til dere som VIRKELIG strever og sliter ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2003 #56 Del Skrevet 21. april 2003 Wow!!! :o :o :o Gratulerer så mye!!! Håper dette blir et flott svangerskap for deg. Jeg blir veldig optimistisk av å lese om deg med tanke på at du mangler en eggleder. Jeg ønsker deg all lykke, og synes du er råtøff som venter ditt fjerde barn. Jeg håper jeg kan gi mine barn en like stor familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2003 #57 Del Skrevet 21. april 2003 Og forresten, tusen takk for veldig koselig hilsen i min dagbok! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 21. april 2003 #58 Del Skrevet 21. april 2003 Teste positivt i dag, så nå har jeg ni månder å venne meg til tanken igjen ! Gratulerer igen da! :D Skulle ønske jeg kunne spre litt fruktbarhet til dere som VIRKELIG strever og sliter ! Åh, det önskar jag med.... vill också bli gravid. Hoppas det smittar :blunke: Det ska bli kul att följa dig genom svangerskapet, du som varit med några gånger förut. Grattis och lycka till! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. april 2003 #59 Del Skrevet 21. april 2003 Gratulerer kjære deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 21. april 2003 #60 Del Skrevet 21. april 2003 Gratulerer så mye - dette var gode nyheter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg