Gjest Hilde K S Skrevet 13. mars 2003 #1 Del Skrevet 13. mars 2003 I går testet jeg. En helt rød strek og en rosa strek. Litt rart. Vi visste jo godt hva vi gjorde når vi ikke bruker noe, men hadde på en måte vært så sikker på at den gjenlevende egglederen var potta tett. Om dette går bra, har vi fire barn. FIRE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I hjertet er det good plass, men i bilen vår ? Men det er jo praktiske ting som lett lar seg ordne. Gleder meg til å holde en nyfødt deilig baby igjen, DET er i allefall sikkert ! Prøver å forestille meg framtiden men det er litt rart, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. mars 2003 #2 Del Skrevet 13. mars 2003 Heiii Hilde!! Og GRATULERER OG IKKE MINST VELKOMMEN TIL OSS!!! Her er det masse hjerterom!!! Håper vi ser masse til deg fremover!!! Mange klemmer fra Magnhild og Knerten! termin 13.nov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 13. mars 2003 #3 Del Skrevet 13. mars 2003 Heisann Hilde. Velkommen som dagbokskriver og gratulerer med graviditeten. Jeg testet på tirsdag, men skal teste på nytt i morgen tidlig... Gleder meg til å følge med deg videre i svangerskapet. :D Når hadde du første dag i siste mens da? Jeg hadde 7.februar. Klem fra Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 14. mars 2003 #4 Del Skrevet 14. mars 2003 Velkommen! Og lykke til på veien mot "storfamilien" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. mars 2003 #5 Del Skrevet 14. mars 2003 Skulle vente til i dag jeg også før jeg testet på nytt. Klarte jo selvfølgelig ikke det da. Resultatet av testen var klarere enn forrige, og ja jeg skal bli firebarnsmor. Kjenner et snev av panikk innimellom, men dette vet jeg kommer til å gå bra. Du godeste, fire barn ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 14. mars 2003 #6 Del Skrevet 14. mars 2003 HEI gratulerer kjempemasse med graviditeten og lykke til videre gjennom svangerskapet :D sola :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 14. mars 2003 #7 Del Skrevet 14. mars 2003 Hei! Og velkommen som dagbokskriver, og gravid!!! :D Gleder meg til å se hvordan det går videre i graviditeten.. kommer til å stikker innom i ny og ne! Koz.. Lucky og lillevenn foreløpig termin 09.09.03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 14. mars 2003 #8 Del Skrevet 14. mars 2003 Hei hei og velkommen som dagbokskriver!!! Spennende dette å følge med alle sammen her inne, man blir jo liksom litt kjent her også... Tenk om du skal ha flere enn en da- hadde jo vært kjempestas!! Lykke til iallfall og gratulerer klem fra viwi 21+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 14. mars 2003 #9 Del Skrevet 14. mars 2003 Hei Hilde.... Må jo inn her og GRATULERE også. Takk for hilsen i min dagbok, og så får du ha en riktig god helg som nygravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 14. mars 2003 #10 Del Skrevet 14. mars 2003 Hei og takk for hilsen i dagboken min :D Ønsker deg lykke til på veien til å bli firebarns mamma. Skjønner problemet ditt når det gjelder bil og andre praktiske ting. Nå venter vi for første gang vi da, men tenk om det blir to samtidig?? :-? Vi blir jo like glad for det, men hvordan skal vi få plass til vogna i bilen :D Neida, alt ordner seg nok. Skal følge med deg fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlena Skrevet 14. mars 2003 #11 Del Skrevet 14. mars 2003 Takk for (banalt *ler*) innlegg i dagboka mi. Og gratulerer så mye med graviditeten....... Spennenede iks og jeg er enig med deg, gleder meg til å få en nyfødt baby i armene mine igjen. Egentlig så er det jo bare det....det er så mange fine antrekk til jenter....helt sykt virkelig - blir litt redd meg selv når jeg tenker sånn liksom!!!! Mmen jeg skal få guttebaby'n min til å bli verdens søteste guttebaby (uten at jeg skal gjøre ham jentete...) *s* Så du blir 4 barnsmor ikke værst!!! Hvor gamle er barna dine da?? Klem Marlena 20+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 15. mars 2003 #12 Del Skrevet 15. mars 2003 TUSEN TAKK FOR HILSNINGER ! Jeg ønsker meg også en jente da vi har to gutter og en jente fra før. Guttene er seks og to ( syv og tre ) og jenta er ni ( nesten ti ). Parantes er alderen når lillebaby kommer. Tror det kommer til å bli kjempetøft for han som er minstemann i dag. Tenk at han ikke skal være alene om å bli brelete og bortskjemt. I dag har han to store søsken som står på pinnefor han og bare elsker han sønder og sammen. Kanskje det er smittsomt, så blir han like snill og god med lilleguttjenta som det de store har vært med han ! I natt drømte jeg om vann. Jeg drømmer alltid om det når jeg er gravid. Første gangen drømte jeg mye at jeg svømte og da mistet jeg. Etter det har alle mine mareritt handlet om å bli dyttet ut i vannet... I natt hadde jeg på en måte kontroll, det var ikke bare meg og vannet, men noen ( husker ikke hvem ) som skulle hjelpe meg å nå båten slik at vi kunne komme oss dit vi skulle. Pussige greier. Kvalmen siger på her i gården. Får ta det som et godt tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. mars 2003 #13 Del Skrevet 15. mars 2003 Heisann Hilde! Tusen takk for at du stakk innom hos meg! (jeg trengte innlegget ditt ) Og så må jeg si GRATULERER og velkommen som dagbokskriver! :D Hvor langt er du på vei? Lykke til fra Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper Skrevet 17. mars 2003 #14 Del Skrevet 17. mars 2003 Heisann Gratulerer med spiren og velkommen som dagbokskriver. Har jeg forstått det riktig at du er fra Bergen du og? Lurer på om det er noe i vestlandsluften så mange gravide herfra:ler: Du er nå tøff som satser på nr 4, men det går nok fint skal du se. Jeg har en nabo her som venter sin 5!!! hvor eldstemann er 8. Lykke til videre og håper kvalmen ikke utvikler seg for ille. Håper 13+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoopie Skrevet 17. mars 2003 #15 Del Skrevet 17. mars 2003 Heisann!! Grattis med baby i magen og velkommen som dagbokskriver!!! Kommer nok til å stikke innom i ny og ne for å se hvordan du og den lille har det!! :D lykke til videre!! masse kosa å klemma frå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. mars 2003 #16 Del Skrevet 18. mars 2003 Hadde en liten blødningsantydning i går kveld. Selv om jeg har hatt det hvert svangerskap ble jeg like panisk nå som første gangen. Sukk. Må se til å få lest igjennom noen av dagbøkene her - ser oen av dere er utrolig flinke å skrive hilsener i mange dagbøker. Hvordan får dere tid til alt ? En av mine beste veninner har termin fem dager etter meg ! Jippi, jippi kanskje vi føder i nabofødestuer ! Er lite granne bekymret, ikke noe kvalm er jeg heller og har litt sånn mensmagemurringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 19. mars 2003 #17 Del Skrevet 19. mars 2003 Hei, og velkommen hit! :D koselig med enda flere med baby i magen...gratulerer!! - selv er jeg av de som enda venter... ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2003 #18 Del Skrevet 20. mars 2003 Heisann og gratulerer masse med frøet i magen - nå blir vi mange her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 20. mars 2003 #19 Del Skrevet 20. mars 2003 Tusen takk for koselig innlegg i min dagbok. Det blir spennende med fire barn og nå vil du jo få litt ekstra hjelp av de andre barna. Jeg skal ikke se vekk ifra at jeg kanskje følger etter med tid og stunder, men først må jeg få barn nummer 3. Bare av nysjerrighet, hvor gammel er du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 20. mars 2003 #20 Del Skrevet 20. mars 2003 Takk for hilsener ! Pearl ; jeg er trettien, var tidlig ute med første barnet ! Synes egentlig det er greit for da ble vi ikke så gamle at vi ikke kunne få en attpåklatt ! Vi hadde bestemt oss for bare to, men det ble visst ikke slik. Får av og til et snev av panikk når jeg tenker på at vi skal ha fire barn ! Men den panikken lar seg LETT overskygge av alt det jeg vet jeg kan glede meg til. Er litt kvalm innimellom, men det er ikke mye, kanskje det er en jentebaby ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg