turbogirl Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Ja da sitter jeg her å funderer på om det gikk denne gangen igjen da... er bare 7 dager igjen til en test kan være positiv Etter at jeg spontanaborterte bestemte vi oss for å prøve igjen, krysser fingrene for at det gikk denne gangen
LindaL Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 åhh krysser fingrene for deg...pleier det ikke å skje veldig raskt igjen etter en spontanabort?har iallefall hørt det.Når hadde du el.løsning?en uke siden?
turbogirl Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Hei..Takk takk... jeg hadde EL den 20 Juni ca:sol: Jeg vet ikke om det er lett å bli gravid etter spontanabort,har aldri hørt noe om det :-D Kansje noen andre som vet?? Nå er det bare å få dagene til å gå, det går såååå tret mens man venter. Men den som venter på noe godt venter ikke forjeves
LaraCroft Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Ja det skalbli spennende å følge deg da turbogirl...Vet akkurat hvordan du har det Er i samme situasjon som deg. Lykke til
turbogirl Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 Ja det skalbli spennende å følge deg da turbogirl...Vet akkurat hvordan du har det Er i samme situasjon som deg. Lykke til Takk likens LaraC. heheh nå er det bare 6 dager igjenne. Har fått ømme bryst,men det hender jeg får rett før mens også da
turbogirl Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2007 Ja det skalbli spennende å følge deg da turbogirl...Vet akkurat hvordan du har det Er i samme situasjon som deg. Lykke til Takk likens LaraC. heheh nå er det bare 6 dager igjenne. Har fått ømme bryst,men det hender jeg får rett før mens også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå