Gå til innhold

Hva drømmer dere om da jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

dessuten er pappa'n min sikkert myyyye sterkere enn pappa'n til alle sammen...

men pappaen min har sikkert mye større hammer.... :ler:

uff, hva man bruker tid på når man kjeder seg.... :roll:

eller gjør alt for å ikke lese (studier)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:lol::lol::lol::lol:

Mann og penger -! .......må jo bare innrømme at det er utrolig stusslig uten !!! - Selv om jeg prøver å banke inn i hodet mitt at "det beste i livet er gratis" :lol: og at "jeg greier meg uten mann,men ikke uten bil"....... :wink: ....sukk.......

Skrevet

ok. i dag er jeg tilbake til normal, og drømmer som vanlig om at kjæresten min får seg jobb i norge.

DET hadde vært noe, det!

nå synes kanskje noen det er ille at jeg i går tenkte på sex med en fremmed mann. ja ja. det er sånt som skjer når man ikke ser hverandre så ofte.

Skrevet

Jeg drømmer om :

En interessant utdannelse med gode jobbmuligheter

God økonomi

Førerkort + bil

Å dra på ferie med go`gutten min - gjerne her i Norge, men også New Zealand

Gjest gjest1
Skrevet

Ojoj.. jeg drømmer om så mye. Alt for mye, men det er i hvert fall gratis!

* Har kjempelyst til å studere i Storbritannia - psykologi, pedagogikk og filosofi.

* Skrive bok - noe jeg har drømt om siden jeg lærte meg å skrive. (Og den trenger ikke bli kjent engang. Har bare lyst til å vite at jeg har produsert noe helt selv!)

* Jobbe med barn, som barnevernspedagog, sosionom, lærer, sosiallærer el. liknende.

* Møte en herlig, intelligent, snill og romantisk mann som elsker meg som den jeg er - og som støtter mine valg. :)

* En dag få møte fadderbarnet mitt i Mali.

* Og en liten ting til: Kunne hjelpe en av uteliggerne i Oslo til et bedre liv. (Man kan ikke redde alle, men en kan man alltids hjelpe!)

Drømmer om en slank figur, lange gyldne lokker og nøttebrune øyne. Litt fornærmet på pappa'n min som ikke delte ut de brune øynene sine til noen barna sine... :D

Penger er vel stikkordet til noen av drømmene mine, men jeg velger å ikke sette opp det. Alt er mulig - selv uten 20 millioner på kontoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...