Gå til innhold

brystreduksjon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er en jente på snart 20 år som mistrives veldig med brystene mine.

jeg sliter med vondt nakke og mye vondt i hodet. jeg har også sånn flotte(?) sukk i skuldrene atter bhen.

jeg bruker str.D\DD til vanlig.

jeg har veldig komplekser for brystene mine, og ønsker en brystreduksjon.

men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gr frem for å få dette gjort.

er det noen som vet litt om detter og kan lede meg litt på vei?

hvem kontakter jeg først?

har hørt at det går ann å få det dekket, hva skal til for å få det?

eventuelle komplikasjoner?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke så mye om det, men det jeg ville startet med først er å kontakte fastlegen din. Han kan hjelpe deg med søknader til operasjon og søknad om å få operasjonen dekket.

Gjest Gjest
Skrevet

Visst du ser litt lenger ned på siden så ser du en tråd skrevet av Queen Shakisha - Got my neew boobs. Kanskje du kan plukke opp litt fra henne.

Skrevet

Gå til fastlegen din og h*n kan henvende deg videre. Når brystene er så store og tunge at du får smerter bør legen henvende deg videre. Før du får time hos spesialist vil jeg anbefale deg å gå innom en ordentlig undertøysbutikk og få riktig bh som kan avlaste skuldrene dine i mellomtiden. Husk at ca. 80% av alle kvinner går med feil bh og da som oftest med for stor omkrets og for liten cup.

Selv er jeg en str. 70E og det er faktisk ikke store saker jeg bærer på.

Gjest Gjest_Keycha_*
Skrevet

Jeg er nettopp ferdig operert :) Ble operert på mandag og jeg er kjempefornøyd :) Hadde ikke verdens til største pupper, men nok til at det var i veien for meg når det gjaldt trening og selvtillit. Måtte også opp mange str for å passe inn i topper osv. Orka til slutt ikke mer og for 2 år siden bestemte jeg meg for å gjøre noe med det. Var inn og ut av et sykehus, men de godtok meg ikke og sendte meg videre. Så etter ett år med "krangling" fikk jeg en konsultasjon på Haukeland (aldri vært så glad i hele mitt liv før)! Det var i mai i fjor... Og nå er det altså to dager siden jeg ble operert der.Er kjempefornøyd med legene og sykepleierene. Alle var helt topp!!! Nå ligger jeg bare i senga og sover hele dagene, blir så trøtt av denne medisinen. Men ta kontakt med fastlegen din du og få det gjort! Lykke til :) Du kan gjerne pm meg, selv om jeg ikke er innlogga så er finner du meg på det brukernavnet jeg har signert med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...