Gå til innhold

Vil at typen skal voldta meg...


Gjest kinky

Anbefalte innlegg

Gjest kinky

Jeg har et problem. Jeg tenner veldig på voldtekt, og vil at typen skal være røff i senga, slå meg ol. Problemet er at han ikke vil gjøre det med meg, han vil bare ha myk kosesex. Hva skal jeg gjøre for at han skal bli med på mine fantasier? Jeg har hatt voldtekts sex med mine ekser, og har fortalt ham dette, og hvor opphisset jeg ble.

Er veldig frustrert og sint på ham for at han ikke er villig til å tilfredstille mine behov, og vurderer å få meg en elsker. Dette har jeg sagt til ham, men han vil fortsatt ikke ta meg røft.

Hva skal jeg gjøre? Er det noe som kan lokke ham til å gi meg den sexen jeg trenger??

Trenger tips her :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker vel er neppe en spesielt god løsning....

Om han ikke kan tenke seg å gjøre dette synes jeg du må respektere det. Hva om han ønsket å gjøre noe som var fullstendig utenkelig for det å være med på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinky
Elsker vel er neppe en spesielt god løsning....

Om han ikke kan tenke seg å gjøre dette synes jeg du må respektere det. Hva om han ønsket å gjøre noe som var fullstendig utenkelig for det å være med på?

Jeg hadde vært med for å tilfredstille hans behov. Har allerede prøvd hans fantasier, og selv om det var rart for meg, ble jeg veldig våt av at han ble tent. Så jeg synes han kan være med, siden jeg har ofret meg for hans del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært med for å tilfredstille hans behov. Har allerede prøvd hans fantasier, og selv om det var rart for meg, ble jeg veldig våt av at han ble tent. Så jeg synes han kan være med, siden jeg har ofret meg for hans del!

Jasså, gitt, du ofret deg, faktisk...

Jeg kan aldri slå den jeg elsker. Jeg kan aldri ta samboeren min i rumpa med strap on. Jeg kan aldri nedverdige han med ord og handlinger når vi har sex. Dersom dette var det han tente på, måtte han i såfall revurdert om det var så viktig for han at han ikke kunne bli i forholdet med meg. Jeg ville heller ikke godtatt at han hadde en elskerinne som tilfredsstilte han på disse måtene. Da hadde jeg dumpet han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=

Hvis han ikke vil ha noe annet enn kosesex har dere et problem. Ellers er det veldig upedagogisk å gå rett fra kosesex til krav om lekevoldtekt, når han ikke deler fantasien. Hva med helt nedtonede versjoner, små elementer av tvang og enkle rollespill, så får han venne seg til rollen? Kanskje han kommer mer på glid når han ser at du tenner på det. Det er ikke slik at man alltid kan forme alle slik man vil ha det seksuelt, så det kan godt hende du kommer til et valg om å ta ham med bare kosesex eller avslutte forholdet og finne en som deler din fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvis han ikke vil ha noe annet enn kosesex har dere et problem. Ellers er det veldig upedagogisk å gå rett fra kosesex til krav om lekevoldtekt, når han ikke deler fantasien. Hva med helt nedtonede versjoner, små elementer av tvang og enkle rollespill, så får han venne seg til rollen? Kanskje han kommer mer på glid når han ser at du tenner på det. Det er ikke slik at man alltid kan forme alle slik man vil ha det seksuelt, så det kan godt hende du kommer til et valg om å ta ham med bare kosesex eller avslutte forholdet og finne en som deler din fantasi.

Flott svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde skrive "voldtekt", ikke voldtekt.

Uansett, jeg ville prøvd å få han litt på glid, som det har blitt foreslått her, kanskje han finner ut at han tenner på det. Eller kanskje ikke. Da må du prioritere, hva er mest viktig for deg.

Dessuten kan det være temmelig overveldende å få servert, om han ikke har vært borti noe lignende før. Han tenker kanskje at han vil skremme deg, skade deg, etc. Da må du vise at det gjør han ikke, at du tvert i mot tenner på det. Også avtale kodeord, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni

For noen menn er det like utenkelig å leke at de voldtar som det er for noen kvinner å leke at de blir voldtatt.

Det må du bare respektere, og heller ta konsekvensen. Men det lureste forslaget du har fått her er jo å forsøke en forsiktig tilnærming. Jeg liker godt leke-voldtekt, men ville eksempelvis hatt veldig store problemer med å involvere slag i leken. Kanskje dere kan finne en mellomting som inneholder de viktigste elementene, eksempelvis de verbale samt at han holder deg litt fast? Finner dere kjemien på leken vil den jo uansett utvikle seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...