Gå til innhold

Badeshorts kan bli forbudt


Gjest Gjest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da vet jeg om flere menn som ikke kommer til å bade i offentligheten overhodet.

Det er ikke så mye mere å si om det, enn at det er det mest tåpelige forslaget jeg har hørt på lenge.

Jeg har faktisk litt problemer med å tro at dette er reellt, så vannvittig syns jeg det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hva var greia med de bildene ? bare for å understreke at shorts er tingen og badebukser er "ut" så legger man inn et mindre heldig bilde av en badebuksebruker og et bilde av veltrente menn i shorts ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, det er ikke en fordel for oss jenter...Jeg syns badebukse er utrolig stygt på selv den kjekkeste mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg beklager alle gutter og menn, men badebukse er og kommer til å være helt grusomt stygt! Det er i alle fall min mening.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det overrasker meg litt at det muligens var gutta i klassen min sin feil at jeg var så plaget med øreverk da jeg gikk på skolen.

Dette skulle jeg visst om mye tidligere: -"Lærer, jeg kan ikke være med i svømminga i dag, for jeg får så vondt i ørene når Ola og Jens har shorts på seg!"

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke dette en fordel for jenter, da dere får se mere av mennene?

Jeg for min del liker ikke å se konturene av all verdens menns tissetasser... det er ekkelt, faktisk... :spy:

Ikke noe stygt om tissetasser i seg selv altså, de er fine nok, men konturene av dem gjennom truser og speedos o.l. er ikke positivt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff badebukser er ulekkert.

Men der sønnen min går på svømmekurs blir guttene bedt om å ha badebukse og ikke badeshorts fordi badeshortser "samler mye luft"og gjør at de ikke "flyter riktig."Så reelt tror jeg ønsket er...men om det blir noe av er vel en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Jeg skjønner det i og for seg godt fra et rent hygienisk perspektiv. I tillegg forstår jeg at slike enorme shortser ikke gjør det spesielt enkelt å lære å svømme. Greit jeg ikke bader i basseng, men på stranden :-D Speedo er ikke det mest sexy jeg kan tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Hva er det som er så lekkert med å se konturene av kvinners underliv gjennom en badedrakt da?

Akkurat i bassenger syns jeg at hygienen må komme et stykke foran, men det holder kanskje å velge en shorts med for, slik at man ikke går rett i bassenget med underbuksa man har hatt på hele dagen under shortsen, attpåtil uten å dusje først.

Jeg tenker at badetøy er sportsutstyr, og i likhet med sykkelbukse, løpetights og div annet er det ikke i første rekke lekkert, men sitter på plass og er behagelig mens man svømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

For å være helt ærlig så skjønner jeg ikke hvordan gutta orker... Jeg husker i en periode på ungdomsskolen der jentene i klassen fikk en fiks idé om å gå med t-skjorte og shorts i svømmingen fordi de ikke ville bli glodd på. Samtlige kavet og skjønte fort hvorfor badedrakter satt klistret til kroppen, moten forsvant omtrent like fort som den kom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kristin_

Nettopp ;) Da hadde i det minste de småtrente gutta i badeshorts fått litt konkurranse i artikkelen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tabby
Nettopp! Det er faktisk ikke speedoen sin skyld hvis man ser forferdelig ut! Hurra for Hygieniske Daniel! :sikle:

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Jeg gleder meg til påbudet. Tror det gir meg en fordel :)

Hva da? At skrumptissen din (pga kaldt vann) syns bedre gjennom en slik "fin" badebukse! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...