Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

blir snart GAL! Satt inn spiralen for vel en mnd siden og har etter det blødd og blødd..

Vil det stoppe, eller er jeg en sånn som må ta den ut pga blødning...den kosta jo mye om jeg ikke får bruk for den, nå er jeg rimelig lei og utålmodig kan man si!! :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det på samme måten, men du må bare holde ut!! det gir seg til slutt. Jeg mistet mensen etterhvert og var storfornøyd!!!

Skrevet

det var da enda godt å høre! Begynner å bli drittlei, men det tok så lenge for deg også altså??

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg holdt ut med spiralen i ett år, og når jeg tenker tilbake forstår jeg ikke at jeg orket så lenge.

For meg så var det ikke blødningene som var problemet, men den konstante utfloden. Den var så kraftig (kraftigere enn mensblødningene jeg var vant med) at jeg måtte bruke bind daglig.

Etter at jeg fikk spiralen fjernet tok det kun et par timer før kroppen var tilbake til normalen.

Personlig vil jeg aldri anbefale spiralen til noen, men har venniner som kun har gode erfaringer.

• 1 måned senere...
Skrevet

skulle bare si at det hjalp med litt..tålmodighet. noen uker etter jeg skrev slutta det å blø, og det har ikke vært noe mer i det hele tatt. Herlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...