Gå til innhold

Se film, serier +++


Vela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:Nikke: Min favoritt-nettside! Og så supplerer jeg med http://joox.net/.

Det var veldig få som hadde lest denne tråden. Folk tror vel det er for godt til å være sant! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, vel, jeg synes siden er helt ok, men det er mye som også ikke funker.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig, men det er ikke akkurat TV-links sin feil. Selv om det er helt greit å se på en video på for eksempel Youtube, er det ikke lov til å legge ut copyright-beskyttede filer. Når admin på youtube fanger opp slike videoer blir de slettet, og følgelig vil ikke lenken fungere på Tv-links heller. Når TV-links fanger opp dette sletter de lenken eller erstatter den med en som fungerer.

Det som er bra med TV-links er at de legger ut lenker fra mange forskjellige nettsteder, så slipper man å lete selv. I prinsippet betyr det at dersom det du er på jakt etter fins, finner du det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen heisann du! Der fikk jeg noe å bruke ferien på.

*popper popcorn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig, men det er ikke akkurat TV-links sin feil. Selv om det er helt greit å se på en video på for eksempel Youtube, er det ikke lov til å legge ut copyright-beskyttede filer. Når admin på youtube fanger opp slike videoer blir de slettet, og følgelig vil ikke lenken fungere på Tv-links heller. Når TV-links fanger opp dette sletter de lenken eller erstatter den med en som fungerer.

Det som er bra med TV-links er at de legger ut lenker fra mange forskjellige nettsteder, så slipper man å lete selv. I prinsippet betyr det at dersom det du er på jakt etter fins, finner du det der.

På de tv-seriene jeg har vært ute etter, har man ikke brukt YouTube i det hele tatt. Der har man brukt en eller anne kinesisk side, men noen ganger så er det et eller annet feil på siden. Andre ganger funker det. Jeg har faktisk enda ikke sett at tv-links har fanget opp lenkene og erstattet dem med noe som fungerer.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke: Min favoritt-nettside! Og så supplerer jeg med http://joox.net/.

Det var veldig få som hadde lest denne tråden. Folk tror vel det er for godt til å være sant! :ler:

Linken din funker ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken din funker ikke

Jeg tror de har tekniske problemer for tiden. Jeg var inneom for en time siden, og da funket det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Min favoritt-nettside! Og så supplerer jeg med http://joox.net/.

Det var veldig få som hadde lest denne tråden. Folk tror vel det er for godt til å være sant! :ler:

Det ligger ikke så mange filmer og serier der? Eller er det jeg som ikke skjønner hvordan man skal finne dem? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg supplere med alloftv.net

Siden som fikk meg gjennom en hel sesong med Heroes =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå sittet og sett Greys Anatomy i flere dager, hehe.... Veldig grei side!

Har du sett de episodene som vises her til høsten? I tilfelle hvor og hvilken sesong er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så noen av de nye episodene, men noen av den er ikke lagt ut og andre var tekstet på fransk, uten at det egentlig gjorde så mye. Gikk inn på den første linken i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger ikke så mange filmer og serier der? Eller er det jeg som ikke skjønner hvordan man skal finne dem? :klø:

Det som er bra med Joox, er ikke mengden, men at alt som ligger der er i et høyoppløselig format, altså at bildet er klart som blekk. Alle lenkene er hentet fra websiden Stage6, som er et nettsted for deling av videoer akkurat som youtube, og hvor samme prinsipper for copyrightbeskyttede videoer gjelder - når de blir oppdaget, blir de fjernet. Jeg er kanskje enig i at det er litt lite der nå, men det er jo sommer, og det er vel ikke nå folk flest er mest ivrig med opplasting av videoer? For ikke lenge siden så jeg hele sesong 1 og store deler av sesong 2 av Lost der. Nå er det nesten ingenting igjen. Men det dukker vel opp igjen, tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...