Gå til innhold

Barn som omsorgspersoner


Donpedro

Anbefalte innlegg

Noen som så denne? Kan ikke fatte og begripe at det blinde paret får ha barna sine i den svinestien de levde i. Moren virket rett og slett noe tilbakestående, bare gjentok det andre sa, røyket i vei mens hun var gravid og så ikke ut til å gjøre mye hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg såg denne :overrasket: Jeg syntes at de foreldrene var utrolig egoistiske, og hadde veldig lite innsikt i hvordan barna deres hadde det. Tenkte faktisk tanken jeg også at hun kanskje var tilbakestående, selv om hun er blind så kan hun da gjøre noe da. Ble helt sånn :overrasket: da det ble dugg på kameralinsen da kameramannen gikk inn det tette soverommet som guttene sov i, og da foreldrene ikke skjønte hvorfor ene datteren fant på å tre en plastpose over hodet fordi hun var lei. Skjønner ikke at de får beholde barna jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mirina

Enig med dere. Stakkars barn. Fikk virkelig vondt av dem.

Endret av Mirina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes så synd på de små guttene som lå og sov på gulvet i skitne klær ig fulle bleier, fordi foreldrene lot de andre barna skifte når de kom hjem fra skolen!!!

Jeg har selv omgåtts flere blinde i min oppvekst, og de er atskillig mer kapable enn dette paret her mht kunnskap, hygiene og omsorgsevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så reprisen i går jeg. Og herreminhatt altså... Jeg har seriøst ikke godt av å se på slike program. Blir så eitrende forbanna. Sitter og bjeffer og kjefter mot tv'n :sjenert:

Det jeg også stusset på var for utrolig følelsesmessig avstumpet den eldstre datteren var. Hun nærmest hatet sin lillesøster og gikk, synes jeg da, nærmest på autopilot. SKjønner dog godt at hun ikke hadde lyst på egne barn når hun ble større.

Mora spontanaborterte to ganger på rad etter bare 3.dje mnd. Lurer ikke på om det er kroppens måte å si på "NUH er det nok med barn" Og det var jo flere ting de "ikke hadde tenkt på", som bl.a at 6 barn faktisk vokser opp og blir tenåringer. Det kan da ikke være bare bare. Min tante har 6 barn og hun og hennes mann hadde mye å stri med når de vokste opp. De er dog meget velfungerende, ressurss-sterke og ikke minst, seende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...