Gå til innhold

Skadet av sex


Gjest Gjest_Gina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gina_*

Jeg hadde herlig sex med typen i helga. Han lå på rygg, og jeg red ham. Men så hoppet jeg litt for høyt, så penis datt ut av vagina. Da jeg kom ned igjen, landet jeg så penis traff meg rett bakenfor der den skulle. Vi hørte et knepp, og han skrek høyt.

Vi dusjet og dro til legevakta. Han blir sannsynligvis bra igjen, men må leve i sølibat en tid. Når en penis knekker, snakker vi egentlig om indre blødninger. Svanplegemet som fylles med blod når den er stiv, er skadet.

Har dere liknende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gror seg til. Men det hørtes usannsynlig vondt ut! God bedring til din kjære og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mannen min "knakk" penis rett som det var....leget seg selv etter en tid. Tror ikke det var så vondt de siste gangene heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Mannen min "knakk" penis rett som det var....leget seg selv etter en tid. Tror ikke det var så vondt de siste gangene heller..

Rett som det var som i "både titt og ofte"? :popcorn::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Rett som det var som i "både titt og ofte"? :popcorn::popcorn:

Hehehe, ja...virket som at når det først var skjedd en gang så var det større fare for at det kunne skje igjen... Og det gjorde det jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, stakkars mann! Det høres ikke noe særlig ut. Får håpe han blir helt bra igjen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...