Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Hei! Jeg er en jente på 28 som har hatt samboer i snart 4 år. (han er gutt ja ;-) Har vel visst i mange år at jeg er bifil, men har aldri turt å ta skrittet helt ut.. Nå begynner lysten å melde seg.. hjeeeelp... Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Vi har et godt forhold og det er han jeg har lyst til å gifte meg med og få barn med.. Han vet at jeg er bifil og vi har god kommunikasjon i forholdet. Han er heller ikke sjalu, så det jeg vurderer å gjøre er faktisk spørre han om jeg kan prøve å ha sex med en jente..om dette er i orden for han.. Men hva hvis han sier at det ikke er i orden? Jeg føler jeg MÅÅÅÅ prøve snart.. Synes dette er forferdelig vanskelig.. Han taklet det veldig fint da jeg fortalte at jeg er bifil. Han kan til og med tulle om det hvis vi f.eks ser en film : "er hun fin eller?" osv.. og han finnes ikke sjalu verken på guttevenner eller venninner.. Jeg har tenkt på dette med trekant.. men første gang jeg har sex med en jente har jeg lyst at det bare skal være henne og meg.. :rødme: Synes dette er veeeldig vanskelig, setter pris på å få noen innspill.. takk takk..
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Dersom du faktisk er BIFIL, og ikke bare tenner på jenter seksuelt (dette er jo to forskjellige ting), så blir det vel på en måte det samme som å spørre om du kan få ha sex med en annen gutt? Med andre ord noe de fleste ikke ville syntes noe særlig om... men hvem vet, det går da alltids an å spørre.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Joli og Pitt har det jo også slik i ekteksapet sitt. Hun er biseksuell og han godtar det.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Jeg er i en liknende situasjon. Jeg rømmer mer og mer om å ha sex med ei jente. Jeg tror ikke er er bifil, men dette er en drøm som blir sterkere og sterkere hos meg. Jeg tenker mye på det. Hadde jeg vært singel hadde jeg prøvd det for lengst. Men siden jeg er gift er det vanskelig å bringe dette opp i lyset, vet jo ikke hvordan mannen vil reagere.
Varsia Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Personlig syns jeg det blir galt. Hadde gubben min (ikke at jeg har gubbe:p ) kommet og sagt at han ville prøvd seg med en annen gutt fordi han er bifil hadde jeg IKKE blitt glad nei. For meg er det helt irrelevant om h*n vil ha sex med en av samme kjønn eller en av motsatt kjønn; JEG ville IKKE godtatt at partneren min har sex med en annen. Om du skal få lov, så må jo typen også få lov å prøve å teste ut noen andre? Men, du kjenner han best, ogvet hvordan han vil reagere. Vil bare understreke at i mitt hode er det ikke forskjell på hvilket kjønn man har sex med. Dessuten, livet er fullt av fristelser og muligheter; det betyr ikke at man MÅ prøve ut alt. Hvis du får muligheten, og griper den, så vær forberedt på at det kan oppstå mye sjalusi i etterkant. Hva hvis du virkelig liker det, og typen merker det? Hvordan i alle dager skal han takle det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå