smile Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 (endret) Jeg lekker en del og har til nå sovet med amme-bh med innlegg om natta. Jeg føler meg jo så inneklemt og svett når jeg går i bh hele tiden. Det er jo så godt å ligge uten. Hva gjør dere??? Håper jeg ikke lekker så mye lenger så jeg kan få luftet meg litt mer om natta Endret 24. juni 2007 av smile
Gjest ost Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Sov også med amme-bh og innlegg de første ukene, men så stabiliserte melkeprodusksjonen seg, og jeg sluttet å lekke. Da begynte jeg å sove naken igjen.
Chihiro Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Jeg sover også med amme-bh og innlegg. Skulle ønske jeg ikke trengte det, men det gjør jeg altså. Har noen myke og elastiske amme-bher fra Triumph. Jeg skifter bh hver dag etter dusjing, vil ikke lukte av svette og sur melk Du kan jo prøve å ha et håndkle under deg i sengen, evt med et av babyens tisselaken under.
Fioletta Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Prøvde meg på å ligge uten bh´en i natt. Teipet fast ammeinnleggene med sårteip. Men fikk ikke teipet godt nok, så melken fant veien ut allikevel, gitt.. Må nok bare krype til korset og fortsette med bh til jeg slutter å lekke...
smile Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2007 Okei, godt å høre det ikke er bare meg. Sover med behagelige bh'er ja og har allerede lagt under tisselaken men det var et lurt tips med håndkle også. Føler meg så innesperret med bh' om natta!
Lula Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Jeg sov også med ammeBH og innlegg til jeg sluttet å lekke. Regner med å måtte gjøre det denne gangen også. Det er ikke super-behagelig å sove med, men det er ihvertfall mye bedre enn å sove i en pøl av morsmelk
Skrållan Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Jeg sov med en trang singlett på, også hadde jeg en håndduk under meg. Gikk bra det, lakk som en sil om nettene i starten jeg også! Hender faktisk fremdeles at jeg våkner i en dam, så jeg sover med singlett enda...
Mrs N Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Jeg sover også med ammebh på om natta. Bekymrer meg ikke så mye for det med flekker på laken e.l. Har en følelse av at det er melkeflekker på omtrent alt for tida uansett
Samba Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Minsten er over 5 måneder, og jeg sover enten med trang singlet eller sportsbh. Det er ikke fordi jeg lekker, men fordi det føles behagelig. Ikke vant med tunge pupper, og trives med å holde dem på plass.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 Ja, jeg sover med ammebh -og liker det IKKE!! Men regner med å måtte sove med det i noen mnd. til.. Når er jenta 7 uker... og blir det som sist, må jeg iallefall sove med bh til hun er 6 mnd.. Men forresten.. hvor lenge er det vanlig å lekke fra brystene i grunnen? Jeg lekker alltid fra det brystet jeg ikke ammer fra, og tror nesten jeg gjorde det helt til jeg sluttet å amme sist..
Grooo Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 Jeg brukte slike "sportstopper" fra Cubus, slike som ikke egner seg til sporting... hehe... Så puttet jeg en flanelsbleie inni, det var mye mer behagelig enn bh og ammeinnlegg!
dittin Skrevet 27. juni 2007 #12 Skrevet 27. juni 2007 jeg lak helt til jeg slutta og amme...(i 12 mndr..) skal si det var godt å begynne å sove naken igjenn!!
Siam Skrevet 27. juni 2007 #13 Skrevet 27. juni 2007 Jeg orker ikke å sove med bh!! Får helt klaus bare av tanken. Nei, her må det soves naken! I begynnelsen hadde jeg et håndkle under lakenet mitt, men nå lekker jeg ikke så mye lenger at jeg trenger det.
Gjest marthepia Skrevet 27. juni 2007 #14 Skrevet 27. juni 2007 I begynnelsen lakk det mye om natta så jeg sov med en singlett og hadde ammeinnleggene under singletten uten noe bh. De flyttet på seg da men, det var ganske effektivt. Jeg hadde også en håndduk under meg. Nå ligger jeg naken og tar fram ammeinnleggene når jeg ammer på natta. Suger han på venstre pupp, lekker det forferdelig på høyre og omvendt. nei, naken er best
Gjest marthepia Skrevet 27. juni 2007 #15 Skrevet 27. juni 2007 Jeg sov med en trang singlett på, også hadde jeg en håndduk under meg. Gikk bra det, lakk som en sil om nettene i starten jeg også! Hender faktisk fremdeles at jeg våkner i en dam, så jeg sover med singlett enda... Har du den fra meg skrållan?
Siam Skrevet 27. juni 2007 #16 Skrevet 27. juni 2007 Å ja, det er sant! Jeg bruker en stor klut som jeg legger over den puppen som det ikke ammes fra. For der renner det i strie strømmer... Men når jeg ikke ammer har det begynt å gi seg med søling.
Skrållan Skrevet 28. juni 2007 #17 Skrevet 28. juni 2007 Har du den fra meg skrållan? Mhm! man skal høre på de lure vet du! men jeg har aldri brukt ammeinnlegg om natta da!
Gjest Gjest_Lisemor_* Skrevet 29. juni 2007 #18 Skrevet 29. juni 2007 Mhm! man skal høre på de lure vet du! men jeg har aldri brukt ammeinnlegg om natta da!
Gjest Gjest_lisemor_* Skrevet 29. juni 2007 #19 Skrevet 29. juni 2007 Da jeg fikk mitt første barn lå jeg med ammebh m ullinnlegg. etter en stund ble jeg plaget med brystbetennelse og sopp,fikk beskjed av jordmor og lege om å "lufte" puppene om natta. da jeg fikk nr 2 lå jeg med nakne bryst m hånkle under meg. det ble jo vått,men jeg ungikk både betennels og sopp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå