Gjest Ikke pen Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Hei Musa mi har ca. en halv kilo roast beef. Det ser ut som jeg har elefantører mellom beina. Jeg er 15 år gammel. Jeg skammer meg veldig, og tør ikke ha sex. Er det mulig å få en reduksjon av de ytre leppene?
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Hei Musa mi har ca. en halv kilo roast beef. Det ser ut som jeg har elefantører mellom beina. Jeg er 15 år gammel. Jeg skammer meg veldig, og tør ikke ha sex. Er det mulig å få en reduksjon av de ytre leppene? Herregud! Det er jo bare deilig, supert og leke rundt med tungen der nede da
Gjest Gjestem Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Det går helt sikkert an. jeg hadde en operasjon av de indra når jeg var 15/16 år. Det jeg gjorde var at jeg gikk på helsestasjonen, legen der enviste meg til GU poliklinikk, der legen bekreftet det idèt jeg tok av meg buksa nesten her må det gjøres noe, ja. sa hun. Lykke til!
Phantasy Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Det lurer jeg på og.. Jeg har selv vurdert det, men når min lege og gynekolog sa at man kan risikere å miste all følelse der nede, så droppet jeg hele tanken og tenkte "Jaja, så er vi alle forskjellige.." (Dømmer deg ikke på noe vis, håper du er fornøyd )
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Operasjonen gikk veldig bra. De første ukene var veldig vonde, men det var veldig deilig å ha på seg truse uten at noe falt ut. De ble litt forskjellige fortsatt, men de ser ikke operert ut, hvis dere skjønner. Følsomheten er TOPP! Kunne ikke hatt et bedre sex liv Så jeg forstår veldig godt at det er jenter som kicker på dette. Man må bare selv finn eut av hva man vil og ønsker. Og jeg ønsket "normale" lepper..
Phantasy Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Ønsker det jeg og, for all del. Men jeg vet ikke om jeg er villig til å ta risken på å envt miste føsomheten. Men supert at det gikk bra med deg og alt er fint nå :D Gleder meg å høre =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå