Gå til innhold

Roast beef

Fremhevede innlegg

Gjest Ikke pen
Skrevet

Hei

Musa mi har ca. en halv kilo roast beef. Det ser ut som jeg har elefantører mellom beina. Jeg er 15 år gammel.

Jeg skammer meg veldig, og tør ikke ha sex. Er det mulig å få en reduksjon av de ytre leppene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei

Musa mi har ca. en halv kilo roast beef. Det ser ut som jeg har elefantører mellom beina. Jeg er 15 år gammel.

Jeg skammer meg veldig, og tør ikke ha sex. Er det mulig å få en reduksjon av de ytre leppene?

Herregud!

Det er jo bare deilig, supert og leke rundt med tungen der nede da :tommel:

Gjest Gjestem
Skrevet

Det går helt sikkert an. jeg hadde en operasjon av de indra når jeg var 15/16 år. Det jeg gjorde var at jeg gikk på helsestasjonen, legen der enviste meg til GU poliklinikk, der legen bekreftet det idèt jeg tok av meg buksa nesten :ler: her må det gjøres noe, ja. sa hun.

Lykke til!

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

Det lurer jeg på og.. Jeg har selv vurdert det, men når min lege og gynekolog sa at man kan risikere å miste all følelse der nede, så droppet jeg hele tanken og tenkte "Jaja, så er vi alle forskjellige.." (Dømmer deg ikke på noe vis, håper du er fornøyd :))

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Operasjonen gikk veldig bra. De første ukene var veldig vonde, men det var veldig deilig å ha på seg truse uten at noe falt ut. :)

De ble litt forskjellige fortsatt, men de ser ikke operert ut, hvis dere skjønner. Følsomheten er TOPP! Kunne ikke hatt et bedre sex liv :sol: Så jeg forstår veldig godt at det er jenter som kicker på dette. Man må bare selv finn eut av hva man vil og ønsker. Og jeg ønsket "normale" lepper..

Skrevet

Ønsker det jeg og, for all del. Men jeg vet ikke om jeg er villig til å ta risken på å envt miste føsomheten.

Men supert at det gikk bra med deg og alt er fint nå :D Gleder meg å høre =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...