OppNed Skrevet 21. mars 2003 #81 Skrevet 21. mars 2003 *sperreroppøynene i vantro* Så mottakelig han var da!!!! Luktesalt, noen...luktes...vent litt. Kanskje jeg kan bruke megselv som luktesalt. Prøver! Lister meg bort til dette besvimte vesenet, setter meg på huk ved siden av og bøyer meg over ham. Kjenner han Dior-varianten, mon tro??? Nærmer meg litt til, tar tak i fjæren som kom svevende, kiler ham litt over overleppen (Takk og pris...en barteløs variant). Ingen reaksjon!!! Oki...lar håret stryke over ansiktet hans...ser man det! Må glise fornøyd. Der rykket det litt i...hehe...(ham vel. Koffert-tenkende luringer!) Maiken
Arnie Skrevet 21. mars 2003 #82 Skrevet 21. mars 2003 Åh... au... hva skjedde.. hvor er jeg... hva er det som kiler.. hvorfor er lyset gått? Jeg har da ikke drukket smuglersprit jeg!? Våkner brått med et *pling*, met ett pinlig opperksom på: - "Noen" har spikret fast skjorta mi til skapgulvet, med meg inni - "Noen" er her... akkurat her - "Noen" er iferd med å dra håret sitt over ansiktet mitt - "Noen" dufter ...mmm... forførerisk deilig av hår, hud, varm kropp og.... Dior Addict..? - "Noen" har klart å... pirre vissse fysiske reaksjoner, selv om jeg var "borte" et øyeblikk... jammen godt det er mørkt her! :o Men hva i HULESTE er det som skjer??? Oi.. en strime av lys. Et kalkunhode kikker forsiktig inn skapdørsprekken
OppNed Skrevet 21. mars 2003 #83 Skrevet 21. mars 2003 :o Dustoremintid! Jeg dopet ham skikkelig...Føler på meg at han ser kalkunhoder på høylys dag...Den kalkunen som tør stikke hodet sitt inn hit nå er en modig variant. Fjærkre er normalt noe jeg slurper i meg til frokost *mjau*, men la gå...hvis fuglen har noe nyttig å bidra med så skal jeg la det leve. Imens hvesser jeg klørne enda mer, purrer sultent og lurer litt på hvordan jeg skal begynne å ta for meg av dette byttet som ligger her og fantaserer og teller rosa elefanter og kalkuner. Tar opp noe som ligger ved siden av meg, sikter inn midt i nesepartiet og så *svusj*...sender en dusj av Dior's Addict (hvordan gjette han det, mon tro) rett i neseborene hans. Prrrr...der fikk han noe å sveve litt til på. Maiken
Arnie Skrevet 21. mars 2003 #84 Skrevet 21. mars 2003 Nei, jeg drømmer... :o ...håper jeg!!! I ett glimt syntes jeg at jeg så en merkelig skapning... som en slags stor katt med langt, lyst hår, grønne øyne og store, råde lepper... som løftet opp en flaske og sprayet noe midt i ansiktet på meg .... ...zzzzzzzzzzzzzzzzz....
OppNed Skrevet 21. mars 2003 #85 Skrevet 21. mars 2003 Overdose!!! Må få litt liv i ham. Kravler helt ned i enden av de lange bena hans. Hm...en sko! Løsner på den, lirker den av. En sokk...duverden...en blå sokk! Ser frem til å se den andre. Kanskje den er svart? Oki...blå sokk lirkes av, den også og kastes i favoritt-kroken min. Og foran meg ser jeg en naken fot! Fem tær som ber om trøbbel. Tar tak i tærne, bøyer dem bakover, hvesser en klo så den glitrer i mørket, nærmer meg...nærmer meg. Holder den helt øverst under forbladet hans nå...og drar den nedover. Kjapt og nådeløst (easy...skal ikke spjære ham heller)! Iiiihhh...hele mannedyret lettet 30 cm fra gulvet!!! Og ble dratt ned igjen, fordi han er spikret fast! Nå begynner dette å bli gøy!!! Maiken
Arnie Skrevet 21. mars 2003 #86 Skrevet 21. mars 2003 :o VÅKEN!!! 110% våken!!!! Krystallklar i hjernen, alle sanser skrudd opp på max følsomhet. I det svake lyset fra dørsprekken ser jeg... dette "noe" som har kravlet over meg, står faktisk over meg på alle fire med hodet sitt ned mot føttene mine. Syn... Løfter på hodet og konstaterer at på tross av det katteaktige hodet er det i aller høyeste grad en kvinnekropp jeg har over meg... en tydeligvis myk og smidig kvinnekropp. Smerte... En sviende smerte under foten - åja, det var dèt som vekket meg... Lyd... En svak durelyd... omtrent som en katt som maler. Kan det være fra... "henne"...? Duft... En hensynsløst pirrnde duft fra dette... vesenet. Som antagelig ikke blir mindre av den måten hun står på alle fire over meg. Foten... Strømpen dras av den andre foten, og noe rasper under fotbladet. Ikke en klo, men noe annet - minner om den rue tunga til en katt...!! Kunne jeg bare komme meg løs nå, så...
OppNed Skrevet 21. mars 2003 #87 Skrevet 21. mars 2003 *slikkermegfornøydrundtmunnen* Hehe...så han tror han får slippe løs, denne skapningen! Nånei...moroa har nettopp begynt. Må bar mørne ham opp litt...han virker litt for slapp enda. Ikke bra for smaksnytelsen. Hva skal jeg finne på for å få pumpet enda mer blod rundt i kroppen hans, mon tro? Begynner nederst, tenker jeg. Tar tak i nederste buksebein og drar det litt oppover så et hårete manneben kommer tilsyne! Dustoremintid, ser godt ut! Bøyer meg ned, gliser, kjenner jeg får vann i munnen og tygger til (ikkeforhardt) nederst, ved ankelen, og så...tyggetyggetygge, raskt og effektivt, helt opp til kneet. Stanser og sjekker reaksjon Maiken
Arnie Skrevet 21. mars 2003 #88 Skrevet 21. mars 2003 Hva i alle dager er dette for slags vesen? Gummitenner!!??!! Hehe... den derre "bitingen... kremt... det... kiler, det... kribler oppover leggen, det... (vipper opp hodet og stirrer på den fremmede kroppen som er i ferd med å nible seg oppover leggen etter å ha dynket meg i en berusende duft av Addict... og blir brått veldig klar over at det er en kvinnekropp - en utsøkt velformet kvinnekropp i sort, tettsittende drakt som nå er i ferd med å "ta for seg"...) :o Kremt... og ... jeg må med skam bekjenne at... ting begynner å leve sitt eget liv... :oops:
OppNed Skrevet 21. mars 2003 #89 Skrevet 21. mars 2003 Gummitenner??? Var visst for snill med dette vesenet! Et opplagt machosist-dyr. Skal lære ham! Sniker hånda under skjorten hans, tar et forsiktig tak rundt livet og klyper til. Hardt, denne gangen! Iiik...hva fae... var det som traff meg i maven? Maiken
Arnie Skrevet 21. mars 2003 #90 Skrevet 21. mars 2003 Iiik... hva fae... var det som spjæret med et RITSJ???
Arnie Skrevet 21. mars 2003 #91 Skrevet 21. mars 2003 Iiik... hva fae... var det som spjæret med et RITSJ???
OppNed Skrevet 21. mars 2003 #93 Skrevet 21. mars 2003 Og ser nedover vesenet...eller rettere sagt...byttet sitt :o Dustorealpakka!!! :o Ooops...må tørke meg rundt munnen! Maik
Arnie Skrevet 21. mars 2003 #94 Skrevet 21. mars 2003 Sprutrød i ansiktet, vettskremt av frykt for neste angrep kikker jeg ned mot henne som kikker oppover og møter blikket mitt... det er noe dyrisk og vilt i de grønne øynene... oneiherreguud, nå fikk hun øye på... :o
OppNed Skrevet 21. mars 2003 #95 Skrevet 21. mars 2003 Ja gjetthvajegfikk øye på :o Rød du...etterhvert som jeg nærmer meg dagens middag så forandrer du sakte farve. *ser godt i mørket* Fra rød....ned til en slags rosatone...og videre til drivhvit!!! DER fikk han blodomløp, gitt. Smaker bedre da. Byttedyret! Hehe...pulsen går som et lokomotiv. Er han redd, mon tro? Kjenner kaldsvetten tar ham Kanskje jeg skal skifte strategi...leke katt og *pip* mus? Maiken
Arnie Skrevet 21. mars 2003 #96 Skrevet 21. mars 2003 Etter hvert som blodtrykket stiger grunnet det intense blikket, kjenner jeg meg lett svimmel i hodet... ( ) kanskje det synes på meg til og med, at blodtrykket er ujevnt fordelt nå..? Det jeg ikke begriper er at jeg kan være samtidig både redd (men er hun farlig...? Vanskelig å si...) og ...kremt... opphisset på samme tid. Åherregud hun begynner å krabbe oppover mot meg... og hun ser... sulten ut...!! (Røsker i stiftene som holder meg fast - skal det være så fordømt vrient å komme seg løs...??)
OppNed Skrevet 21. mars 2003 #97 Skrevet 21. mars 2003 *byttet rykker og napper og forsøker å komme seg løs*...Stakkars vesen! Dette er prisen for å invadere skapet mitt!!! Svetter og skjelver som en liten mus! OK da...skal slippe løs en arm *napper i stifter med tennene som ikke er av gummi allikevel*...sånn da. Der har du en arm fri. Hehe...som han vifter med armen du. Hjelp...den vokser...og blir laaaang...øynene mine sperrer seg opp. Himmeloghav...har aldri sett en så lang en før! Arm altså. Den hever seg, og nærmer seg bakenden min *faenforenfrekking* Hvaforslags snuoperasjon pønsker dette krapylet på! Biter tennene sammen og forsøker å gripe tak i armen igjen! Maiken
Arnie Skrevet 21. mars 2003 #98 Skrevet 21. mars 2003 Yess...yesss...YESS! Hun napper ut (med tennene! :o ) HVA er de laget av? Kanskje hun bare var snill da hun niblet leggen min... Og nå slipper hun meg løs... suverent! Streekker meg for å forsøke å sette meg opp, og i den anstrengelsen kommer jeg visst til å dunke hånda borti baken hennes (og *gulp* herreguuud for en nydelig bak...) ... sånn "helt tilfeldig".... Men det forsto hun visst ikke, for hun spratt til og... HEI! kaster seg over armen med alle krefter. Med en kraftanstrengelse får jeg den rundt armene og livet på henne og.. holder henne fast som i en skruestikke. Låst sammen... jeg på ryggen, hun over meg... og mens jeg stirrer inn i et ansikt 5 cm fra mitt, som jeg ikke er sikker på om er fiendlig eller ikke, blir jeg brudd oppmerksom på at de faste brystene hennes presses mot meg... Hva gjør jeg? Tør jeg slippe? Hunvirker enormt smidig og sterk.. hva vil hun??
OppNed Skrevet 21. mars 2003 #99 Skrevet 21. mars 2003 Hm, tatt off-guard! Trenger hjelp, tror jeg. Hva jeg vil???? Klemmer bena sammen rundt byttet, hardere og hardere. Hehe...kanskje jeg kan klemme ham så hardt at han mister pusten? Hvor lenge kan et sånt stort bytte holde pusten, egentlig? Tjah, hva vil jeg egentlig Lurer på hva andre kvinner og dyr rundt omkring ville gjort, hvis de, på en fredag ettermiddag, lå over et stort mannebein slik jeg gjør nå...*hvordan i alle dager havnet jeg i en slik situasjon da??? Tydelig at det er fredag* Hehe...må ta denne fyren nærmere i øyensyn! Lamegse..lamegse... Ooops... Maiken
Arnie Skrevet 21. mars 2003 #100 Skrevet 21. mars 2003 Auu.. "Sterk og smidig" ja.. det skal jeg jammen si...! Hun holder på å klemme til med bena rundt meg... og fillern... jeg som ligger her med spjæret bukse og allting, hun ser ut for å ha glemt det helt... Men.... :o uh-uh... hun klemte seg hardt mot meg, og nå har det ville uttrykket i øynene hennes forandret seg. Det er fremdeles "sult" der, men... det er... annerledes. Og ikke ligger hun stille heller.. tør jeg slippe taket? Ønsker jeg å slippe taket???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå