Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #42 Skrevet 14. mars 2003 Av dette kan man trekke følgende slutning: Hvis Lott@ ikke er i tilsvarende situasjon, kan Care ta det helt med ro hva angår gobbleavsløringer IRL. Dæven, ikke nok med at jeg er en rasende dyktig (nåja, ivrig... ) forplantningsutøver - jeg har også kriminaltekniske talenter! Dæven, alt det jeg kan!
Gjest Lott@ Skrevet 14. mars 2003 #43 Skrevet 14. mars 2003 gobbleavsløringer Nope jeg er ikke i samme situasjon Men, jeg gobbler fordet Trøffel, du overrasker meg med dine kunnskaper
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #44 Skrevet 14. mars 2003 Trøffel, du overrasker meg med dine kunnskaper Overrasker deg? :o Jaja, det er vel tross alt bedre enn om jeg rasker over deg med mine kunnskaper...
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #46 Skrevet 14. mars 2003 :oops: :oops: :oops: Lott@ dah! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Ikke her... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #48 Skrevet 14. mars 2003 Kjære (smug)lesere! Det er nå dokumentert for all verden at det ikke er meg som er den mest aktive i denne tråden hva angår å bedrive gobblepress. La denne dypt seriøse, ja, bortimot vitenskapelige, tråden være et eksempel på at kvinnen slett ikke alltid er det svake kjønn - eventuelt at det ikke alltid er kvinnen som er ettergivende. Sånn sett kan dette leses som et langt, men innholdsrikt, debattinnlegg - men det er ingen som tvinger dere. En kan eventuelt også lese tråden som ren fleip og/eller underholdning, og for å unngå hatmailer ber jeg alle se bort fra det innlegget der jeg antydet at Trygve Rønningen var Milla. Det skulle selvsagt være Waco. Og til deg, Lott@: *gobblegobblegobblekurrkurrkurrgobblekurrgobblebobble i det høyeste!*
Gjest Lott@ Skrevet 14. mars 2003 #49 Skrevet 14. mars 2003 En gang gobbler alltid gobbler. I lys av ovennevnte utallige innlegg, ønsker jeg å informere menigheten om at det å være skapgobbler er en umulig oppgave for meg. Som gobbler kan man simpelthen ikke legge bånd på seg. Så til de skapgobblere som måtte finnes i forumet - KOM UT KOM FRAM! Som selvutnevnt sjefsgobbler må jeg bare gobble så ofte jeg kan - anytime - anywhere. *gobbleriiiiiii, gobbleraaaaa, gobbleriiiiiii, gobblerahahahahaaaaaa*
Arnie Skrevet 14. mars 2003 #50 Skrevet 14. mars 2003 (Blunker med øynene mot lyset... jammen var det mye mørkere inni skapet... og forsøker forsiktig...) goble..?
Gjest Lott@ Skrevet 14. mars 2003 #52 Skrevet 14. mars 2003 Kom igjen, gutter og jenter - i kor: *vifter med taktstokken* GOBBLEGOBBLEGOBBLEGOBBLEGOBBLEGOBBLE Så, føltes ikke DET befriende OG berikende????? gobbleriiiiiii, gobbleraaaaa, gobbleriiiiii, gobblerahahahahaaaaa... Gobblegobble, det er FREDAG
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #53 Skrevet 14. mars 2003 AU!! Lotta, kjære du, det der var ikke taktstokken... :oops:
Arnie Skrevet 14. mars 2003 #54 Skrevet 14. mars 2003 (Forsiktig, fra bakerste hjørne...) (Kremt... hark...) Grople...? Grovle..? grrroooooble....? :oops: Gggooooobble ??!!
Gjest Lott@ Skrevet 14. mars 2003 #55 Skrevet 14. mars 2003 AU!! Lotta, kjære du, det der var ikke taktstokken... :oops: uuuups........... tok vist feil av taktstokken og pisken :oops: *blåser på med en engleaktig pust og blunker med dådyrblikket* Hjalp det????
Gjest Lott@ Skrevet 14. mars 2003 #56 Skrevet 14. mars 2003 Arnie *klapper deg forsiktig på hodet* - dette klarer du!!! Kom igjen: G O B B L E..............
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #57 Skrevet 14. mars 2003 ...bortsett fra at det ikke var pisken (her kan man faktisk med enkelhet bytte ut en konsonant, men det gjør jeg selvsagt ikke - jeg fortsetter å late som om jeg er en sympatisk fyr!) hjalp det betydelig, ja. Mer
Gjest Lott@ Skrevet 14. mars 2003 #58 Skrevet 14. mars 2003 *later som jeg en engel, og trøster Trøffel på en (u)anstendig måte* :oops: *kurr kurr*
Arnie Skrevet 14. mars 2003 #59 Skrevet 14. mars 2003 (ør og varm av oppmerksomheten... :oops: ) Goble... GOOBLE...! Gooobleee!! Hurra!!!
Gjest Lott@ Skrevet 14. mars 2003 #60 Skrevet 14. mars 2003 *konstaterer med STOR tilfredshet at Arnie har kommet ut av skapet* Velkommen til verden som gobbler Arnie :kysse: Kan tro at vi gobblere har det kjekt!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå