Nikki Skrevet 13. mars 2003 #1 Skrevet 13. mars 2003 Hei. Sitter her og lager en adresseliste over mine venner etc som min forlover skal få med tanke på evnt. utdrikningslag... Jada, jeg vet at jeg ikke skal vite om dette utdrikningslaget, men jeg kjenner min beste venninne så godt at jeg vet jeg ikke slipper unna. Så i den forbindelse skal jeg lage en liste over mine venninner og deres adresser med telefonnr. slik at det blir lettere for min forlover. Men det jeg lurer på er om man inviterer kun de som skal være med i bryllupet eller inviterer man alle man kjenner selv om de ikke skal være med i bryllupet??? Hva har dere av erfaringer på dette området? Håper noen kan hjelpe meg selv om jeg vet at jeg ikke skal legge meg borti dete med utdrikningslag.
Gjest Tex Skrevet 13. mars 2003 #2 Skrevet 13. mars 2003 Kommer vel helt an på hva slags lag hun har tenkt... Hadde jeg vært deg ville jeg laget en liste over alle venninder og alle tilgjengelige andre så kan du gi den til forloveden din. På den måten kan hun kontakte han, så vet du fremdeles ingenting!
Tyren Skrevet 13. mars 2003 #3 Skrevet 13. mars 2003 Har laget en liste over alle damene som kommer/er bedt i bryllupet + noen venninder utenom. Det er flere som også har spurt om de kan få lov til å komme i utdrikkingslaget og de har jeg selvfølgelig også satt opp på listen.
Augustbrud02 Skrevet 13. mars 2003 #4 Skrevet 13. mars 2003 Jeg laget ikke akkurat noen sånn liste før mitt utdrikningslag. Min mann hjalp min forlover med de opplysningene hun trengte. Ellers var det ikke så mange i mitt utdrikningslag, men det var både folk som skulle i bryllupet og folk som ikke skulle i bryllupet. Synes det var kjempekoselig at både gamle venner, nye venner og familie var samlet denne dagen.
K. Skrevet 13. mars 2003 #5 Skrevet 13. mars 2003 Jeg har laget ei slik liste til min forlover. Alle på den lista er invitert i vårt bryllup,noen til middag og noen til kaffe. Blir bare glad hvis det er andre som vil være med da :D , men da får det være en hyggelig overraskelse! K.
Charly Skrevet 13. mars 2003 #6 Skrevet 13. mars 2003 Jeg skrev en liste over alle jenter / damer jeg ville skulle få mulighet til å være med i mitt utdrikkningslag. Uten at jeg tok hensyn til om de var invitert i bryllupet eller ikke. Man kan jo ikke invitere ALLE i bryllupet heller, i alle fall ikke når man ikke betaler alt selv... De som er venninner, men som man ikke er jevnlig sammen med tok seg ikke nær av å ikke bli invitert i bryllupet. Det er jeg glad for!
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #7 Skrevet 13. mars 2003 Jeg laget også en slik liste. På den førte jeg opp de som skulle i bryllupet (selvfølgelig), men jeg tok også med tidligere skolevenninner og kollegaer. Skrev også på en liten kommentar om hvem de er siden min forlover ikke kjente alle. Skilte ikke på om de bor langt borte. Så var det opp til forloveren min hvem hun ville be ut fra det opplegget hun valgte. Faktisk var det flere som ikke var bedt i bryllupet enn gjester som var med på utdrikningslaget (av ulike årsaker). Det er jo bare hyggelig å ha en fest for/med de som ikke kommer i bryllupet! Hilsen Lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå