Gå til innhold

Badstu for menn


Gjest Lite urban

Anbefalte innlegg

Gjest Lite urban

Har sett skrevet noe om badstuer/sauna for menn. Hva menes med dette?

Er det egne badstuer for kvinner også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse saunaene for menn er homseklubber. Her har du en av dem. Tror ikke det finnes lesbesaunaer, men jeg vet ikke sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tror heller ikke det finnes lesbesaunaer.

På homsesaunaer møtes menn og de kan ha anonym sex hvis de ønsker,det er visstnok egne rom og små avlukker med hull i veggen mellom, glory hole etc. Da slipper de å se den de har sex med.Her kan de ha mannesex i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Har sett skrevet noe om badstuer/sauna for menn. Hva menes med dette?

Er det egne badstuer for kvinner også?

Hmm.. Det skjer helt sikkert at en del menn går dit i den tro at det er vanlige badstuer. DET må være en kjip opplevelse det... hehe

:forvirret:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hmm.. Det skjer helt sikkert at en del menn går dit i den tro at det er vanlige badstuer. DET må være en kjip opplevelse det... hehe

:forvirret:

:ler:

Ha ha ha...

Synes jeg ser ansiktet til den stakkars mannen som havner midt oppi en homseorgie...

Kanskje han liker det allikevel :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Meg_*

Har hørt snakk om dette før ja. Menn bare møtes og har sex altså? Sånn helt uten videre?

Merkelig trend altså...

Hvorfor ikke finne seg en fast partner nå som vi er i 2007??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt snakk om dette før ja. Menn bare møtes og har sex altså? Sånn helt uten videre?

Merkelig trend altså...

Hvorfor ikke finne seg en fast partner nå som vi er i 2007??

Ja, sannelig. Nå som vi er i 2007 må det jo bli slutt på dette uanstendige fenomenet med tilfeldig sex som bare hom.. eh, veldig mange holder på med. Usj, asså.

Nei, folk av alle kjønn og legninger får pule rundt på hvem de vil for min del. Så håper jeg bare de husker gummi for sin egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surva

Ja de får ha sex med hverandre så mye de vil for meg, behovet for homsesaunaer er nok der, og det er bra.

Men det er en litt merkelig politikk/lovverk som føres synes jeg. Det kan da ikke være så voldsomt stor forskjell på å være innehaver og drive en homsesauna og generell hallikvirksomhet. Uansett tjener de penger på at andre har sex med hverandre, selv om det ikke er noen som direkte selger kroppen sin. Men man må jo betale for å gå inn tipper jeg.

Nå er jo ren prostitusjon forbudt også. Men menn kan lovlig spasere inn på et offentlig sted og ha sex med hverandre. Litt merkelig, heterofile burde jo hatt samme tilbudet, og det måtte i såfall vært en offentlig bordell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...