Gå til innhold

Second Life

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Jeg har registrert meg. Kommer inn på en side (startside?). Derfra kommer jeg ikke videre. Navnet mitt står registrert i høyre hjørne, så reg. er iorden.

Prøvde å søke på Edda Media. Kommer til en side hvor det står bla. annet en orange firkant med: teleport now. Men hver gang jeg trykker på den, står det: siden kan ikke vises...

Hva gjør jeg feil? Hvordan kommer jeg inn... Prøvde lenge i går også.... Finner ikke avataren min heller??????

Er det noe helt annet jeg skal gjøre???

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

du har lastet ned sl programvaren, right?

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet
du har lastet ned sl programvaren, right?

Ja, jeg tror da det. Jeg trykket iallefall på last - og den holdt på med det til den kom til 100 % - men ingenting skjedde videre da... Kan jeg laste det ned en gang til? Eller blir det feil, hvis det allerede ligger der?

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet
http://secondlife.com/community/downloads.php

second life installer...når den er lasta ned må du innstalere den.

så må du åpne programmet, skrive inn brukernavn og passord

Ja, nå kom jeg inn. Lasta og instalerte på nytt. Jeg søkte på Edda Media. Og nå står jeg utenfor et hus, uten vinduer eller dører. Kliss naken.... Klarer bare å snu bildet rundt og rundt, men jeg klarer ikke å gå... Dessuten er jeg naken..flaut.....

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet
Ja, nå kom jeg inn. Lasta og instalerte på nytt. Jeg søkte på Edda Media. Og nå står jeg utenfor et hus, uten vinduer eller dører. Kliss naken.... Klarer bare å snu bildet rundt og rundt, men jeg klarer ikke å gå... Dessuten er jeg naken..flaut.....

Nå har jeg plutselig fått klær... Jeg fløy en tur, og nå kom jeg til KG huset. Der var det to andre. Nå klarer jeg å bevege meg ved hjelp av piltastene. Hvordan får jeg en jobb.. Surra rundt den som rydda søppel ute, men ingenting skjedde...

Gjest StockDama
Skrevet

om det står noen ved kg huset snakk med de, er som regel pail eller reven som står der og de hjelper alltids med det det skulle være =D

Gjest Reven
Skrevet

Stock er der som regel også, men hun er aaalt for opptatt med å koste. :ler:

Gjest StockDama
Skrevet

PERSONANGREP !! *rapportere*

neida =p

Skrevet
om det står noen ved kg huset snakk med de, er som regel pail eller reven som står der og de hjelper alltids med det det skulle være =D

Pøh! Jeg koster også.... :sur: .

(Eh, det ble kanskje en avsporing i forhold til trådens tema....? ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...