Gå til innhold

Hvordan fungerer KG?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det er noe jeg ikke skjønner... Jeg leser at Kvinneguiden ble opprettet i 2000, men en moderator her inne ble medlem i 1970... Og hva er en moderator, er det fler? Jeg lurer vel egentlig litt på hvordan hele KG fungerer kanskje...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det var eit litt omfattande spørsmål, men eg kan prøva å svara litt iallfall...

Klart at moderatorane ikkje har vore her inne sidan 1970. :ler: Du har nok misforstått eitt eller anna du har lest! Moderatorar finst det fleire av her inne. Det er dei som ser til at brukarane her inne følgjer reglane på KG. Dei slettar og redigerer innlegg, som er imot reglane. Moderatorane kan også stenga brukarar ute frå forumet, dersom dei bryt reglane fleire gangar.

Forumet fungerer ellers slik at du kan skriva innlegg innanfor ulike tema som interesserer deg. Du kan også starta nye trådar.

Så kan du gå inn på "Kontrollpanel", der du kan leggja inn bilde, signatur o.l - og gjera mykje anna.

Du har også mulighet til å laga di eiga dagbok her inne.

Du får spørja etterkvart som det er ting du lurer på. Folk her inne er hjelpsomme, og gir deg svar på det du måtte lura på! (Ein fordel om du har meir konkrete spørsmål, enn det du har i denne tråden). DU kan også senda PM direkte til moderatorane, om du ønskjer det.

Velkommen til KG! Håpar du vil trivast her inne. :)

Endret av Mirabella76
Skrevet

PS: For at du skal kunna gjera alle dei tinga her inne, som eg har beskreve - så er du nødt til å registrera deg som brukar her på KG!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også lurt på disse som har registrert seg her i 1970 :forvirret:

Skrevet

Tror det er en liten feil som oppstod en gang når de byttet forumoppsett/design eller noe.

:)

Gjest Gjest
Skrevet
Tror det er en liten feil som oppstod en gang når de byttet forumoppsett/design eller noe.

Javel :)

Gjest Silmarill
Skrevet

Det er ganske mange som står oppført som registrert i 1970, men det var en feil dem hadde i begynnelsen da de "åpnet" forumet.

Gjest Chrizzy
Skrevet
:ler: Litt morsomt da, jeg ser for meg "urtidens KG", der de sitter rundt bord, drikker kaffe, spiser kaker og skravler i timesvis :ler:
Gjest Tweek
Skrevet

For å bli medlem av kg må du operere ankelen og gi meg livet ditt.

Skrevet

Ved overgangen til ett nytt forum ble alle medlemmer som ble ført over registrert som om de ble reg. i 1970.

Marianne Admin

Gjest Gjest
Skrevet

1970 er ofte "år 0" i datasammenheng, så det er en relativt vanlig dato å se når man har mistet datoen f.eks ved overgang til nytt forum.

Skrevet
Ved overgangen til ett nytt forum ble alle medlemmer som ble ført over registrert som om de ble reg. i 1970.

Marianne Admin

Det må vel vera mulig for dåke moderatorar å forandra på årstalet til desse medlemmane, slik at det blir riktig?

Gjest Chrizzy
Skrevet
:ler: Litt morsomt da, jeg ser for meg "urtidens KG", der de sitter rundt bord, drikker kaffe, spiser kaker og skravler i timesvis :ler:

:hoho:

Skrevet

Det er dessverre ikke mulig nei.

Marianne Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...