Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Nå som det er ferie tenkte jeg at jeg skulle teste noe. Da det ikke er skole har det ikke så mye å si at jeg ikke er avslappet hele tiden. Tenkte derfor jeg skulle se hvor lenge jeg kunne gå uten å runke. Har dere noen tips til meg? Og er det farlig å ha ispose på penis?, kan dette hjelpe tror dere?
Gjest Sativa Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 kan du ikke bare montere en liten sprengladning på tissen, som går av hvis du prøver å tukle med deg selv?
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 kan du ikke bare montere en liten sprengladning på tissen, som går av hvis du prøver å tukle med deg selv? Jeg forstår at jeg kanskje formulerte meg litt dårlig, men dette emnet var ment seriøst. Jeg har et stort problem med dette og tenkte jeg skulle bruke ferien på å kutte ned på avhengigheten min. Det er ganske slitsomt faktisk, og selv om jeg såklart liker det, så savner jeg den tidenfør puberteten hvor jeg var "renere" og jeg ikke måtte gjøre dette hele tiden.
Gjest Sativa Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Ok, jeg har dessverre ingen kompetanse eller erfaring vedrørende onaninedtrapping. Har heller aldri vært stilt overfor den problemstillingen. Eneste rådet jeg har er å ikke oppsøke steder eller situasjoner hvor du kan bli opphisset, samt finne deg noe du kan gjøre for å avlede når lysten dukker opp. Pusse tennene, jogge, tenke på ting du finner motbydelig osv.
Ek_Erilar Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Jeg gikk uten i temmelig nøyaktig 1 måned da jeg var 19. Har aldri tenkt så mye på sex som jeg gjorde den måneden.
Daiquiry Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Min samboer og jeg var fra hverandre i 2 uker, og vi avtalte at vi ikke skullle onanere før vi traff hverandre igjen. Samboeren min fikk faktisk vondt.... Og jeg tror heller ikke det er så smart å fryse ned pikken og pungen, for det første kan du forfryse deg og for det andre så kan det nedsette sædkvaliteten din..sædceller liker det ikke for kaldt ei eller for varmt.
Mannen_Tore Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Finn deg noe å gjøre som opptar dagen din fullstendig og som gjør deg så utslitt at runking er det fjerneste du kan tenke på når du legger deg... Jeg har holdt meg i tre uker en gang, dvs. jeg hold meg ikke, men jeg var så opptatt med å bygge opp en bil fra grunnen av at jeg glemte hele greia, dvs. det å onanere....
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Finn deg noe å gjøre som opptar dagen din fullstendig og som gjør deg så utslitt at runking er det fjerneste du kan tenke på når du legger deg... Jeg har holdt meg i tre uker en gang, dvs. jeg hold meg ikke, men jeg var så opptatt med å bygge opp en bil fra grunnen av at jeg glemte hele greia, dvs. det å onanere.... Glemte hele greia faktisk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå